alfa156 selespeed kokemuksia??

alfaromeo1.

eli olen ostamassa 156 alfaa jossa on selespeed vaihteisto? onko kokemuksia? onko kestävä? mitä vikoja?

5

2047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JGGN

Moi, kun selespeed vaihdteisto tuli markkinoille kävin ihmettelemässä sitä Turun Delta-auton sunnuntainnäyttelyssä. Paikalla oli myyjiä tuuraamassa korjaamonpuolelta henkilökuntaa ja he kovalla äänellä päivittelivät että mahtaa olla kallis vaihteisto korjata kun hajoaa. No, tiedän mikä on alfan laatu ylipäätään joten aina sitä voi yhden vaihdelaatikon uusia samalla kun kone vaihdetaan/korjataan kun on esim. jakopäänhihna mennyt poikki...

Joten, päättele kannattaako ostaa alfa...

• z<gg<

palsta

• Niin se vaan on...

Mulla oli selespeed vaihteisto ensimmäisessä 156:ssa, ja ajoin sillä 170 tkm. ilman minkäänlaista ongelmaa. Täällä palstalla tuntuu olevan hirmusesti ihmisiä jotka kärsivät kateudesta ym. ym. vastaavasta, ja kirjoittelee tänne kaikennäköistä paskaa. Mutta minulla on kokemuksia useasta Alfasta, joskin vain yhdestä Selespeed laatikosta. Tunnen kyllä muutamia muitakin ihmisiä joilla on ollut kyseinen selespeedi, enkä kyllä valituksia ole kuullut.

• sitä riittää

Kestosta en vielä osaa sanoa kun takana on vasta alle puoli vuotta ajoa 156 Selespeedillä. En murehdi, nautin. Vaihteisto on unelma käyttää. Osta pois kun vapaana kulkee!

Alfapalstalla lisää kokemuksia. Selespeedistä lähinnä positiivista.

• en ostaisi

Hyvä sysyteemi jos vaan pelaa. Jollain pelannut 200tkm ja toisilla alle 80tkm.
      Kytkinlevyn kuluminen aiheuttaa ongelmia, säätää voi mekaanisesti ja tietokoneella, alfan palstalla paljonkin juttua.
      Jos selen pumppu menee (ei siis sen hiilet) niin pumppu maksaa yli 500eur ja sen ilmaus vaatii taas tietokonejuttuja.

Ko. lootahan on ns. oppivaa mallia.
      Itse jättäisin selen kauppaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe