Minulla on Kawasaki VN 1500 vm. -90 jossa on
alkuperäiset putket,mitä niille voisi tehdä
jotta pyörä saisi vähän muhkeammat äänet?
Kawasaki VN 1500
8
2775
Vastaukset
- Alkuperäiset....
alkuperäisiä tuhoa / muokkaa etenkin, jos ovat hyväkuntoiset. Alkuperäiset putket kun ovat usein hyvin HYVIN kalliit ja itse räpeltämällä lopputulos ei aina ole onnistunut.
Osta uudet / käytetyt mölyputket tilalle, valinnanvaraa ja monen hintaisia löytyy...- tilalle vaikka
cobrat..ääni on muhkean jytisevä.
- Nimetön
Pitää vaihtaa. Tarvii 10 suuremmat mutta tässä mallissa helppo vaihtaa kun ei tarvi kuin kaasarin pohja aukaista ja suurempi suutin sitten paikalle tökätä- Toimii 10 suuremmalla suuttimella. Sotrm motor esi myy suuttimia ja vaihdo voi suorittaa mainiosti myös tee se itse mies!
- jytisee
reikiä putkeen 4mm poralla 3cm välein, tällä lailla muhkeimmat äänet. Muista jättää 5cm alusta ja lopusta poraamatta!
- biker.man
tilaa jenkkilästä cobran rännit . meancycles.com . sit suuttimet. ja vapaavirtaussuodatin. niin kyllä lähtee.
- Jep Jep
Moi,
Laita Hard Cromen 2,75" putket mulla on ne 95:ssa ja käy paikalleen kuin nyrkki silmään´. Äänet on kohdallaan.- make
mistä voi kysellä näitä hard crome putkia ja mitä maksaa käykö -93 kawaan
- make
olisko kellään orginal jalka jarru sekä kytkin polkimia meinasin purkaa noi siirtotappisarjan pois kun en oikein pidä niistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276