Moikka! Olettekos kokeilleet Lidlissä myytäviä halpoja aurinkovoiteita/rasvoja? Minua kiinnostaisi se aurinkorasva, jossa on suojakerroin 30. Mainoksessa luki, että se käy erityisen hyvin lapsille. Onkohan se sitten sellaista voidetta, joka jää ihon pintaan valkoiseksi kerrokseksi vai imeytyyköhän se ihoon lainkaan? Onko siis kokemuksia tuosta voiteesta? Hinta taisi olla vain 5,90 euroa.
Lidlin aurinkovoiteet
11
11720
Vastaukset
- Teija-Kirsti
Usein karu totuus on että kuuden euron rasvalla juuri ole tehoa. Ja jos onkin, koostumus on huono / herkästi pilaantuva. Jos iho on yhtään tärkeä sinulle ja haluat suojata palamiselta, ikääntymiseltä sekä mahd. ihosyövältä niin osta varsinkin lapselle kunnon rasva! Apteekeista saa hyviä ja toimivia rasvoja joiden suojakerroin saattaa olla yli 50! Kyllä mielestäni terveeseen ja kauniiseen ihoon voi syynätä hieman enemmän kuin 5,90, vai? Toki voit aina ostaa ja kokeilla kyseistä rasvaa. Muista ennen ostoa varmistaa tuoteselostuksesta että rasva sisältää suojaa sekä UVA- että UVB-säteilyltä. Muuten rasvalla ei tee mitään. Joskus markkinoijat yrittävät myös huojata listaamalla että rasva seuojaa myös UVC-säteilyltä, mutta silläkään ei ole mitään virkaa. UVC-säteilyä ei nimittäin ole kiitos otsonikerroksen.
No, toivottavasti löydät hyvän rasva ja tietysti iloista kesän jatkoa!- Laiska puutarhuri_
Kyllähän se ei ole hinnasta kiinni toimiiko tuote vai ei.Vastikään luin testistä jossa Lancomen voidetta verrattiin Halpisvoiteeseen, halvempi versio osoittautui paremmaksi ja riittoisammaksi, sekä erinomaisen toimivaksi.
Näissä Lidilin tuotteissa ei ole kyse mistään maailman tunnetusta merkistä, joten ei rahasteta merkistä maksamisesta....tosin...lapselle kyllä haluaa varmasti parasta suojaa...
- rasvis
Olen käyttänyt Lidlin aurinkovoiteita ja ihan hyvin toimivat. Tuo 30 kerroin kyllä jää vähän semmoiseksi valkoiseksi tökötiksi. Mutta toisaalta ei lähde myös helposti poiskaan, vaikka olisi meressä/järvessä polskimassa kauankin. Itse olen tuota tököttiä laittanut nenään ja olkapäille, eivätkä ne ole kyllä palaneetkaan.
- puhepölppö
No jaa.. Itse en yleensä Lidlin kauneuden tuotteita yleensä suosi.. En tiedä sitten, että ovatkenne hyviä.. Voi olla tai sitten ei. Tiedä sitä.. Itse suosittelen myöskin ostamaan apteekista tai sitten ihan normaalista ruokakaupasta.. :) Itsehän päätät mistä ostat, se ei kuulu minulle.. Itse en vain oikein lidlin tuotteita kehuisi muutenkaan...
- Anonyymi
Lidl:n aurinkorasvat saivat saksalaistutukimuksessa huippu arvostelut. Toimivat hyvin ja kestävät myös uimista.
Ennakkoluuloiset - kannattaa kokeilla ennekuin lähtee arvostelemaan.
jamppi- Anonyymi
Samaa mieltä 🙂
- Anonyymi
Hyvä hinta/laatusuhde
Mies työskentelee meriolosuhteissa,ja 30 suojaa hyvin auringolta👍🏻 - Anonyymi
Testejä monenlaisii, mikä painotus mitä testataan
- Anonyymi
Olen kyllä sitä mieltä, että ei sillä hinnalla ole väliä. Halpa voi olla paljon parempi kuin joku kallis juttu. Niin ja se on ihan sama onko se apteekista vai kaupasta!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Kokeile apteekistas saatavaa La Roche -minituubissa saa aurinko- ja muita ominaisuuksia. saa ilmaiseksi, en tiedä saako ottaa kymmenittäin niitä minituubeja kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144