Kyllä se vaan tää Eno on mahtavan hieno paikka asustella ja elellä,oli tosi onni että tuli tänne muutettua
Enolainen
5
685
Vastaukset
- sadejns
onnestasi niinkauan kuin voit,kohta Eno kuuluu Joensuuhun ja investoinnit suuntautuu kyllä muualle.Rakennusmaat tietysti kelpaat ja verotulot.
- muuttaisin
minäkin vaikka tänään.pois täältä paska Helsingistä.Jossa puita saa hakemalla hakea ja luontoa.Luontopolutkin kihisevät stressaantuneita ihmisiä.Mitään täältä en jäisi kaipaamaan vaikka 50v, täällä asuin ja synnyin.
Enossa olin lomalla ja ois en olisi lähtenyt millään- - mitenkäs...
muuttaisin kirjoitti:
minäkin vaikka tänään.pois täältä paska Helsingistä.Jossa puita saa hakemalla hakea ja luontoa.Luontopolutkin kihisevät stressaantuneita ihmisiä.Mitään täältä en jäisi kaipaamaan vaikka 50v, täällä asuin ja synnyin.
Enossa olin lomalla ja ois en olisi lähtenyt millään-Uimaharju kuuluu enoon ja eno on kohta joensuuta nii kai uimahajustakin tulee joensuu? Tyhmä oon mutta jotekin jäi tää vaivaamaan...
- Anonyymi
eno on tosi kiva paikka kun täällä on se viinakauppa
- Anonyymi
enossa on maailman parhaat naapurit , jos viinat loppuu naapurit auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000