..Yhtä vahva kuin sinä että pystyisin unohtamaan kaikki hyvät muistot. Aloitit uusien muistojen keräämisen jonkun toisen kanssa, minkä yritän parhaimpani mukaan hyväksyä mutta häpeän tunnustaa että en pysty siihen koska ne muistot pitävät minut elämässä kiinni. Häpeän myös tätä mustasukkaisuutta mitä tunnen. En tiedä miten selvitä koska sattuu aivan liikaa. Häpeän sitä että olen luuseri sinun silmissäsi. Häpeän sitä että mietin mikä hänessä on parempaa kuin minussa. Häpeän että tein mitä tein. Häpeän sitä kun valehtelin kaiken olevan ok, se tekee minusta vielä rikkinäisemmän. Häpeän että salaa toivon sinun ottavan yhteyttä: "kaipaan kainaloosi". Olen heikko vaikka jotkut valehtelevat ettei se ole häpeän asia. Häpeän sitä kun en uskalla sanoa sinulle mitä todella tunnen. Häpeän koska en uskalla kuulla totuutta minkä tiedän. Häpeän sitä että toivon sinun joskus palaavan. Sairasta eikö.
häpeän..
etten ole ..
3
1118
Vastaukset
- kysymykseesi.
Hän on läsnä, huomaavainen, hellä.
- Aivan varmasti
Toisen kanssa jatkaa elämää. Kylmä ihminen.
- on..
Aivan varmasti kirjoitti:
Toisen kanssa jatkaa elämää. Kylmä ihminen.
hellä sille toiselle, ei enää eksälleen. Näin se elämä kulkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707