Mokkula 384 Skype?

hemuli5

Onko kellään käyttökokemuksia Skype-puheluista ilman kameraa 384k nopeuksisella mokkulaliitymällä? Ja voikohan näiden langattomien nettiliitymien nopeutta muuttaa kesken 24kk sopimuksen?

4

1907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi

on soitettu, ja puhuminen kyllä onnistuu joten kuten mutta kameraa ei saa olla kummallakaan.Luultavasti saa nostaa nopeutta, mutta siitä alkaa uusi 24 kk ??

• 512

just kävin itse hakemassa 512 mokkulan ja siitä pystyy vapaasti muuttamaan nopeutta

• veloituksetta
        512 kirjoitti:

just kävin itse hakemassa 512 mokkulan ja siitä pystyy vapaasti muuttamaan nopeutta

Todellakin Mokkulan nopeutta voi nostaa tai halutessaan laskea milloin vain ilman mitään ylimääräisiä maksuja.

Itse laskin nopeuden 1M:sta 384:ään, kun huomasin että pärjään puoleen hintaan aivan yhtä hyvin. Ei paha hinta kuussa surffailla - OPISKELIJAN. :) ja muzaakin tulee imutettua aika paljon..

Nyt yritän päästä Skypen saloihin sisään. Eli jos jotain kamera-kuvaa haluan, taitaa jäädä se käyttämättä. Tähän asti olen pärjännyt ilmankin, eikä tunnu missään.

• hylkäisin idean...

Vastataan vanhaan keskusteluun: kyllä se ihan läpi menee, joskus kuvallakin mutta silloin äänen laatu kärsii ja kuvat voi pysähdellä tai oikutella muuten. Itse tein niin että ostin USB-jatkojohdon ja pistin mokkulan ikkunasta ulos. Sillä sain itse toimimaan paremmin. Mutta ongelmaksi muodostui se että talvella se oli epämukava tapa kohdella sähkölaitteita ja toiseksi tuulisella säällä joko toimi 5 minuuttia mainiosti ja sitten seuraavat 10 minuuttia ei lainkaan. Eli säät vaikuttavat mokkulaan hyvin paljon, muuten se on ihan toimiva laite ja asiallinen kesämökillekin hankkia lomakaudeksi. Mutta kotona kyllä käyttäisin ennemmin kunnon langallista laajakaistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5254
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4408
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2561
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1938
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe