onko kellään tietoo kunnolla toimivasta kansioitten piilotus ohjelmasta. Itse olen paria kokeillut HIDE FOLDERS ja FREE HIDE FOLDERS. Eka sekoili niin pahasti että piti formatoida yksi osio levystä kun se korruptoitu, toinen hävitti totaalisesti yhden kansion osan tiedostoista jotka ihmeen kautta sain kaivettua takasi. Eivät kovin luotettavilta tunnu nämä ohjelmat.
Hide folders
-----------
2
411
Vastaukset
- windowsin oma
hakemiston/tiedoston piiloitus-attribuutti
liian hintelä tarkoituksiisi? - zxcvbnm
Miksi moisia turhanpäiväisiä virityksiä edes kokeilet? Asenna Truecrypt tai Freeotfe. Molemmat ovat oikeita ja luotettavia salausohjelmia. Ja vieläpä ilmaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461