Onko Suomessa viela yhtaan Roller Derby joukkoetta???
http://www.youtube.com/watch?v=_T8izdlc-dY
http://www.youtube.com/watch?v=7V9S01gdxV0
Roller Derby
6
981
Vastaukset
- Miss_Da_Minna
Kukaan kiinnostunut aloittamaan joukkoetta???
- Tapsu
Treella olis kiva jotain alotella...
- Miss_Da_Minna
Tapsu kirjoitti:
Treella olis kiva jotain alotella...
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia miss_da_minna@yahoo.com
- Se sama Tapsu
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia miss_da_minna@yahoo.com
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
- Miss_Da_Minna
Se sama Tapsu kirjoitti:
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
- guts galore
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
Nostelen tätä vanhaa aihetta kun näyttää olevan täällä vielä.
Eli suunitelmissa on helsingin suuntaan perustaa roller derby joukkue kesällä 2009.
Bostonista on muuttamassa ihan oikeata roller derbyä pelannut nainen suomeen jonka kanssa ollaan pistämässä hommaa pystyyn eli jos vielä ketään kiinnostaa niin ehdottomasti ensihätään mulle viestiä:
emilia.keskinen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226