Tietääkö kukaan mistä löytyisi maisematapettia. Haluaisin makuuhuoneeseeni raukean, Afrikan auringon laskun värimaailman.
Tai mistä löytyisi sellainen juliste, senhän voisi suurennuttaa seinälle.
Vai tiedätkö jotain muuta vaihtoehtoa tallaisen tunnelman luomiseksi.
maisematapetti?
6
1157
Vastaukset
- Löytyi
Jos haet googlella netistä,esim 'maisematapetti' löytyy mm. www.photowall.eu. Joskus hesan rautatieaseman tunnelis oli liike josta sai ostaa ja tilata. Rempan myötä kai muutti muualle. Varmaan löytyy jostain suomessa.
- löytyi
www.rakentaja.fi maisemaa jos vaikka minkälaista.
- Katsokaa
Suosittelen ehdottomasti, että katsotte Torista. Löytyy hyviä maisematapetteja mielestäni todella edulliseeen hintaan. Löytyy myös tuo afrikka tapetti, jota alkuperäinen kysyjä kysyi. Itse ostin juuri sen.
Eli menkää osoitteeseen Tori.fi ja kirjoittakaa hakukenttään koko seinän tapetti - fduktdutf
Minä tilasin phptowallilta kaksi tapettia. Toinen oli oikein hieno ja väri vastasi kuvia. Toinen puolestaan oli sävytään kellertävä ja likainen. Valitettavasti sen huomasi kunnolla vasta seinässä. Uusikisi menee ja phowall ei korvaa mitään. Olkaahan varovaisia!
- fduekjbuyv
Ja jatkan edelliseen viestiini: photowall korvasi kuin korvasikin minulle uuden vastaavankokoisen tapetin. Joten on siellä asiakaspalveluakin :)
- aetghad ta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306