suutelua kaipaava

pehmomies

Pidän kovasti suutelemisesta, mikä on valitettavasti vakisuhteessani tuiki harvinainen tapahtuma. Pikkuhiljaa on herännyt kaipuu toteuttamaan tätä mielihalua vieraan naisen kanssa joten jos olet samassa tilanteessa oleva tai muuten vaan asiasta kiinnostunut niin keskustellaan rohkeasti asiasta. Kirjoittele osoitteeseen: kumpu_70@@yahoo.com
T: 37v mukava ja kivannäköinen mies helsingistä.

10

2861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjöpä

Hei

en ole nainen, mut kai mäkin käyn?

• shjshjs

Sama vika. Suutelemattomuus on merkki suhteen loppumisesta. Suosittelen vieraissa käyntiä jo nyt.

Panot jatkuu huonossakin suhteessa, suutelot loppuu jo paljon aikaisemmin.

• Cisu 35v.

...on tällainen ongelma. Luulin että oon yksin tällaisen oudon tyypin kanssa :( Olen ollut jo 6 vuotta suhteessa, eikä mies koskaan suutele, vaikka koettaisin lähestyä. Kyllä se on vaivannut tosi paljon aina. On selvää ettei toinen halua silloin päästää lähelleen ihan todella. Voin tarjoutua suuteluseuraksi, hihih ;)

• pussaaja

Oon jo kohta vuosi sitten eronnut. Tekis mieli pussailla sillee ihan sikana paljon. Harkitsin jo maksullisissa käyntiä, mutta sekään ei oikein kiinnosta, kun eihän sellasen kanssa voi pussailla... Siinä pitää olla sitä jotain ;)

Pussailuseuraa 32v Espoolaiselle hyvällä tavalla tavalliselle miehelle?

• tietää
        pussaaja kirjoitti:

Oon jo kohta vuosi sitten eronnut. Tekis mieli pussailla sillee ihan sikana paljon. Harkitsin jo maksullisissa käyntiä, mutta sekään ei oikein kiinnosta, kun eihän sellasen kanssa voi pussailla... Siinä pitää olla sitä jotain ;)

Pussailuseuraa 32v Espoolaiselle hyvällä tavalla tavalliselle miehelle?

joko olet pussannut sillee ihan sikana paljon... Ollaanhan jo syyskuussa.

• pehmomies

otetaan tarjous vastaan :)
        kirjoittele lisää: kumpu_70@yahoo.com

• kaipaan

Elän hyvin hyvin huonossa suhteessa, suutelu loppui jo vuosia sitten, en yksinkertaisesti enää voinut suudella kun en rakastanut. Myöhemmin loppui "rakastelukin" (kyllä, lainausmerkeissä), mutta suutelua on niin ikävä, että voi pojat kun joskus pääsen vielä pussaamaan niin loppua ei ihan heti näy! Pussaan yöt päivät miehen pyörryksiin, ensin tietenkin täytyy löytää se ihana pussaaja!(Ja tietenkin saatava vapaus tästä liitosta.) Olen miettinyt sitä, että miksi suutelu loppui ensin, onhan rakastelu kuitenkin isompi juttu, vai onko? Voi miten mun onkaan pussaamista ikävä!!! Pussataan kun nähdään?!

• kaunis nainen

Olen varattu..mutta kaipaisin niin sitä tunnetta..hellästi tuntea huulet toisiaan vasten,pikkuhiljaa tutustua kielellä huuliin...välillä hieman rajummin..niin että varpaat kipristyy..jos sen tekee oikein,siitäkin vois jo melkein saada orgasmin.. ;)

• pehmomies

tiedän mitä tarkoitat... olen kaivannut sitä kauan. Ota yhteyttä, katsotaan mitä tapahtuu...
        kumpu_70@yahoo.com

• kaunis nainen
        pehmomies kirjoitti:

tiedän mitä tarkoitat... olen kaivannut sitä kauan. Ota yhteyttä, katsotaan mitä tapahtuu...
        kumpu_70@yahoo.com

No mutta..

Etkö sitten ole vielä löytänyt sellaista suutelijaa joka vie jalat alta?

Sitäpaitsi,minulla ole omaa sähköpostia..vielä..
        Haluaisitko että olis..?

Olen 30v lähihoitaja Satakunnasta.

Ja edelleen kiihkeän suudelman puutteessa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe