Mitkähän vaatteet käyvät parhaiten ongelmavartalolleni? Olen 156cm pitkä, painan 65kg. Olen isohkorintainen,suoraolkainen,lyhytselkäinen, pömppömahainen,sääret ovat hoikat.On ihan kuin mitkään vaatteet ei minulle sopisi. Pidän tummista ja rennoista vaatteista.Mutta mikä näyttäisi parhaimmalta päälläni,siinäpä se kysymys sitten onkin ?.En ole myöskään enää teini, enkä muukaan nuori enää,kylläkin olen nuorekas luonteeltani.Antaiskos joku vinkkejä ? Kiitos!
Opastuksen
3
616
Vastaukset
- itse olen
vähän sinua pidempi ja kevyempi, mutta vartalon ongelmakohdat kuulostavat samoilta. Itsellä ainakin näyttää hyvältä asu, johon kuuluu pitkät housut (lantiolta ja reisistä housut saa olla hyvin istuvat ja lahkeet ihan vähän levenevät seelaiset bootcut-lahkeet ja pituus melkein maahan asti. Kengät, joissa korkoa hyvät, koska pidentävät, jos vaan pystyt korkokenkiä käyttämään (itse en juuri käytä). Sitten yläosana mulla on alla avarakauluksinen pusero, joka myötäilee vartaloa (ei tiukka, mutta sopiva) ja tämän "alus"puseron päällä pepun alle ulottuva lyhythihainen vyötäröltä hieman kaventuva kauluspusero. Tässä päällipaidassa napit siis auki. Näissä vaatteissa itse ainakin näytän sopusuhtaiselta ja hoikalta. Muistathan myös alusvaatteet, että ne ovat hyvin istuvat ja tukevat. Vaikka napaan asti ulottavat pikkuhousut ei ehkä kauniit ole, mutta ne tukevat hyvin vatsaa (eivät saa puristaa liikaa) ja hyviin rintsikoihin kannattaa kyllä satsata.
- vaan hyvä :)
Hei! Ikävää ettet ole löytänyt sopivia vaatteita. Minusta et kuulosta hirveän hankalalta tapaukselta, sinulle löytyy kyllä sopivaa :)
Neuvoni ovat aika lailla samoja kuin ensimmäisellä vastaajalla: vartalollesi parhaat housut ovat tarpeeksi pitkät, alhaalta tarpeeksi leveät, ja vyötäröltä tarpeeksi korkeat. Ne piilottavat pömppömahan ja tasapainottavat muotoja. Unohda suosiolla pillihousut ja muut muotioikut, sinulle sopii parhaiten ihan perinteiset housut. Väreissä kannattaa suosia tummaa, niinkuin sinä teetkin.
Yläosissa lantion peittäminen ja paidan/neuletakin/jakun auki pitäminen ovat todella hyviä keinoja kiinnittää katsojan huomio ylöspäin, kasvoihin, pois lantiolta ja mahasta. Kaulukset, lyhyet kaulakorut ym. toimivat varmaan myös. Yritä myös löytää vaatteita jotka todella istuvat, eivätkä ole telttamaisia. Lyhytselkäisillä paidat ovat usein liian pitkiä, joten kannattaa lyhentää niitä itse tai viedä ompelijalle tai ompelutaitoiselle tutulle lyhennettäviksi. Usein paidan oikea pituus on ratkaiseva siinä, miltä se näyttää. Toinen mitä voisit kokeilla on kietaisupaidat ja -puserot. Ne korostavat muotoja kauniisti.
Kesällä kannattaa unohtaa shortsit ja käyttää hameita. Sinulle sopisi varmaan aika lyhyetkin hameet, jos vaan viihdyt niissä.
Ja olen samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa, korkoa on hyvä olla kengissä ainakin vähän, niin koko olemus ylvästyy ja solakoituu. - tarpeessa oleva,
Olipa teillä minulle tosi mahtavat ehdotukset. Nyt kun itsekkin ajattelen, niin näinhän se onkin. Toiselle on nämä pukeutumisjutut vähän hakusessa, toinen oivaltaa luonnostaan paremmin. Itsekkin ehkä nuorena tiesin paremmin. Elämän myllerryksissä on pallo ollut hukassa ,ei ole jaksanut paneutua asiaan. Jatkossa kuitenkin yritän panostaa enemmän itseeni.Kauniit kiitokseni teille pukeutumisohjeista.Nyt aion pusero-ostoksille ja housuja myös hankin. Heips!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594