Nuorempi Salo hilasi Eaglesin porukan Varkauteen täysin tekemättä taustatyötänsä loppuun ja hävisi muille maille!
Sitten joukkueen johtajaksi tuli isäpappa ja lehdestä sai lukea, että ei ole ollut missään tekemisissä kevään viimeisen ottelun jälkeen päävalmentajan kanssa?
Missä mättää? Eikö yhteispeli alunalkaenkaan toiminut Salojen ja Eaglesin kesken? Vai oliko kenties komminikointi ongelmia?
Mitä Salot nyt tekevät tulevana kautena? Mennäänkö taas piiloon toisten selän taakse?
Vai tehdäänkö työtä yhteihengessä?
Salon poppoo hyljännyt
4
684
Vastaukset
- ei kommari
eikös tuo ole sitä hyvä veli touhua parhaimmillaan,tärkeintä saada kaupungille velat eakelsilta pois,tai muut seurat eivät maksa tulevalla kaudella penniäkään,tämä tiedoksi sinne päättäjille,tasapuolisuus kunniaan.
- nnnhhhyy
puhut vähän mutta asiaa ja totta.
Antaako kaupunki avustuksiakin seuroille? Jos sitä maksettaisiin Eaglesille niin ne maksaisivat "velkansa" mennen tullen kaupungille ja sehän olisi sitä rahankiertoa mitä tämä kapitalistinen järjestelmä vaatii. Mitä Saloihin tulee suuri kiitos ja kunnia olette tehneet miehen työn. Jos nämä peräkammarin ruikuttajat tekisi vastaavaa oltaisiin suomen rikkain kunta. Näille ruikuttajille voi sanoa että kun on tyhmä pää niin siitä kärsii koko ruumis
- rikas mies
ruuno runkkari se siellä taas vauhdissa,selvästi salon perseen nuolija,maa polttaa ja sillä siisti,jotain outoa ja epäselvää niin ruunon kuin tuon toisenkin asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806