Eli onko se Suomen joku fan club vai kuinka?Ja ne fan clubilaisetko olivat saaneet paikat eteen?Olen vuosia fanittanut bändiä ja olisi kiva liittyä sellaiseen :)
Bon Jovin fan club?Kuinka siihen liitytään?
4
1432
Vastaukset
- ihan kansainvälinen
fan club ja sinne liitytään nettisivujen kautta tai siellä siis ohjeita. Niillä clubilaisilla on tuntia ennen sisäänpääsy joten voivat varata eturivin kuten tekivätkin.
- fanitar
tai jotain muuta sellaista?
- ffh
fanitar kirjoitti:
tai jotain muuta sellaista?
http://www.backstagejbj.com/. Tai sitten riittää kun on asioista perillä ja puhuu itsensä sisään kuten itselleni kävi =). Lähes ensimmäisenä sisään ilmaan mitään fanclub-lippuja. Täyttä rahastusta koko fanclub touhu, kuten myös golden circle-liput :(
- Clubmember
Hei!
Kyselin fanclubista. Tästä osoitteesta: www.backstagejbj.com/ löydät lisätietoa ja mahdollisuuden liittyä mukaan.
Clubi ei todellakaan ole rahastusta - mikäli haluat tietää ensimmäisenä tulevista konserteista yms., osallistua chattiin muiden clubilaisten ja (tänäkin keväänä jo kahdesti) ennakkoon ilmoitettuun aikaan Jon Bon Jovin kanssa, nähdä keikkakuvia, videoita yms. mitä ei muualla julkaista ja saada mukavaa sähköpostia silloin tällöin, kannattaa lähteä mukaan. Olen itse jäsen enkä ole hetkeäkään sitä katunut. Eturivi konsertissa on vain yksi etu, eikä ainakaan minulle merkittävin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317