Spyware Blaster, mikä mättää?

Sormi suuhun

Yritän päivittää ohjelman niin Norman havaitsee troijalaisen ja laittaa karanteeniin, Malware DBGL. Pikakuvake ei toimi, ja uudestaan ei voi ajaa ohjelmaa sisään, Norman ei hyväksy. Onko tilapäishäiriö?

10

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama homma

kun yritän asentaa 4.1 niin Norman ilmoittaa ettei käy. Onko jotain muuta vastavaa mitä voisi asentaa?

• normannin

päivitys korjata jo ongelman.päivitä norman ja kokeile uudelleen.

• päivityksen

jälkeen Norman hyväksy. Löytää trojalaisen.

• Juuhh..

Laita Spywareblaster kansio Normanin ohitukseen. Niin ei enään valita siitä.

• toisiaan haittaohjelmina ja

puolustautuvat.

Yleensä koneessa ei voi kunnolla toimia kuin yksi torjuntaohjelma. Useamman käyttö voi sotkea konetta. Poista ensin vanha torjuntaohjelma ja aja sitten vasta uusi sisään. Ohjelmien valmistajien sivuilla voi olla ohjausta siitä minkä muiden ohjelmien kanssa ohjelmaa voi käyttää...

• Totta on, mutta

kun minulla on jo pitkään toiminut Norman ja Spyware rinnakkain. Ajoin uuden version 4.1 sisään ja toimi monta viikkoa. Vasta kun piti tarkistaa päivitykset niin lopetti pelaamisen. Näytön ikoni on tyhjä, ei toimi.

• Poistin vanhan
        Totta on, mutta kirjoitti:

kun minulla on jo pitkään toiminut Norman ja Spyware rinnakkain. Ajoin uuden version 4.1 sisään ja toimi monta viikkoa. Vasta kun piti tarkistaa päivitykset niin lopetti pelaamisen. Näytön ikoni on tyhjä, ei toimi.

ja asensin tilalle Ad-Aware 2008. Kai se ajaa saman asian?

• ei, ei
        Poistin vanhan kirjoitti:

ja asensin tilalle Ad-Aware 2008. Kai se ajaa saman asian?

>ja asensin tilalle Ad-Aware 2008. Kai se ajaa saman asian?<

Ei aja.

• On-line skannailija

Vaikuttaa siltä, että ainakin tuo F-Securen ilmainen on-line skanneri tulkitsee tuon SpywareBlasterin Autoupdate-toiminnon jonkinlaiseksi virukseksi, tai siis tässä tapauksessa se on kylläkin "false positive".

• TARVIIN APUA!

Haluan Spywareblasteriin ( versio 3.5.1 ) autoupdaten toimimaan, löysin jo keyn mutta mikä on nimi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe