Tyttäreni irtisanoi Soneran liittymänsä tasan kuukautta ennen kahden vuoden määräajan umpeutumista toukokuussa ja ihmettelin, kun hänelle ei tullut postissa irtisanomislappua. Käskin soittamaan sinne ja kun hän soitti sieltä nainen sanoi, ettei liittymää ole irtisanottu. Häntä oli laskutetettu 4 päivästä 18 euroa. Se nainen sanoi, että tyttäreni on sanonut, että hän irtisanoo puhelimen ei liittymää.Oli alkanut taas uusi kuukauden jakso. Nainen yritti kaikin tavoin tytärtäni jatkamaan Sonerassa, mutta tyttäreni sanoi, että ei,hän irtisanoo liittymän 6.7.08 alkaen.Hän kehotti tytärtäni vaihtamaan isompaan puhepakettiin, mutta uskoi,kun tyttäreni ei antanut periksi.On tullut soneralaisille kiire saada pidetyksi kiukkuiset asiakkaansa, kun kaikki maksaa niin tuhottomasti heidän puljussaan (aloitusmaksu, puhelimella soitto Soneraan)
Sonera huiputti
3
1301
Vastaukset
- Raija-Saija
LOpetin myös oman liittymäni ja sain purkukoodin puhelimessa. Se oli #PW jne mutta miten ihmeessä saan kirjaimet tulemaan? Nythän en lähetä tekstiviestiä vaan yritän "soittaa" suoraan. Aina se vaan lykkää seiskaa. Apua!Vai onko asetuksissa joku purkukoodipaikka?
Help!- supportin sepe
On aika riski antaa vinkkiä purkukoodin syöttämiseen... mut vaikuttas sille, että toi on samalainen ohjauskoodi ku vaikka puhelimen version tarkistuskoodi... Eli se vaan syötettäs normaalissa tilassa... ei mitää valikoita, vaan pelkästään näppäilet sen koodin siihen puhelimeen...
siis aivan samalla tapaa, ku soittaisin numeroon, jonka numeroa ei ole puhelimesi muistissa.
Mutta tee se omalla vastuullas.... Tähden, risuaidan ja merkin varmaan löydät.
Peen saat kun näppäilet * näppäintä kolme kertaa peräjälkeen.
Ween saat näppäilemällä * näppäintä neljä kertaa peräjälkeen.
Eipä kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047