Kuka muu lukee?
Suomennettu on osat:
- Friikkisirkus
- Vampyyrin oppipoika
- Kauhun tunneleissa
- Vampyyrivuori
- Kuoleman koetukset
- Vampyyriprinssi
Kaikki olen lukenut, englanniksi sain tänään lopetettua tuon 7 kirjan.
Darren Shanin kirjat
3
545
Vastaukset
- darrenfani
Itsekkin luen darenia (ja muita vampyyri-kirjoi, mutt darren on paras) Maltan itse kyllä odottaa suomalaisia kirjoja, vaikka tuntuu ikävält oottaa :D:D:D Vamppyyri prinssi oli helpotus odotukseen, kun olin oottanut ihan liian kauan kuoleman koetuksen jälkeen.
Paras on ollut ehdottomasti Friikki Sirkus. Aloin itkemään siinä valekuolema kohdassa ;) se oli niin surullista. (oli muuten eka kerta kun itken jollekkin kirjalle :D )
SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI KAIKILLE NUORILLE JA MIKSEI AIKUISILLEKKIN LUETTAVAKSI!!!!! - Kuutamo96
Mä luen. Nuo suomenetut osat mitkä mainitsin, olen lukenut useasti kannesta kanteen. Darren Shan kirjat on tosi hyviä kirjoja, musta paras on vampyyrivuori tai vampyyriprinssi. Niitä seuraavia osia en ole lukenut, haluaisin kyllä varsinkin Hunters of the Duskin. Mutta koska asun Länsi-Suomessa Anders verkkokirjastosta ei löydy yhtään englanninkielistä teosta, eikä varsinkaan kuutta viimeistä....
- ------
Darren Shanit hakkaa mennen tullen ne teinihkuttajien twilightit. Lukekaa Shanin kirjoja, niissä on kunnonn vampyyrimeininkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174