mistä voi johtua vartalon huojunta mm. istuessa paikallaan?Ja tarkoitan ihan kunnon huojuntaa jossa yläkroppa menee edestakasin tai sivuttain.pelottavaa.voiko syy olla esim jumissa olevat selkälihakset?tasapainoelimessä ei vikaa.kiitos
Huojuminen
6
3030
Vastaukset
- muuten ei osaa auttaa
jos kyse on siis huojunnan tunteesta, niin johtuu kaularangan ja niskan huonosta hallinnasta/hermo-ongelmasta ko. alueella. Jos huojut ihan konkreettisesti, niin en osaa sanoa... Ootko loukannut niskaas? Se voi aiheuttaa mitä vaan oireita, niinku taistelijat.blogspot.com - blogista voit lukea... Siis ihan mitä vaan!!!
- Anonyymi
en tiedä
- Anonyymi
Parkinsson
- Anonyymi
Selvisikö huojumisen syy? Olen huomannut itse saman.
- Anonyymi
Korvan tasapainoelimestä johtuva vaiva?
- Anonyymi
Olen kärsinyt samasta ongelmasta noin 25 vuotta. Harvemmin sitä on mutta silloin tällöin huomaan istuessani huojuvani edestakaisin. Olen keskustellut tästä usean eri erikoislääkärin kanssa, myös psykiatrin. Ongelma voi johtua monesta asiasta esim. niska/kaularankajumi, stressi, autonomisenhermoston yliherkkyys, lääkkeet ym. Asiaan ei siis ole joka kerralla yhtä ja samaa vastausta. Turha sitä on pelätä, pitäisi nykyvalossa olla ihan vaaratonta. Vaikka tuntuukin että liike on suht laajaa niin sitä se ei, esim ulkopuoliset ei sitä huomaa jos ei ala erikseen oikein asiaa tuijottamaan. Suosittelen että mainitsen lääkärillesi seuraavalla kerralla.
Mutta pelkoon tuskin on syytä. Itse koin ensimmäiset kerrat hieman pelottavilta kokemuksilta mutta huomannut että aina silloin tällöin ilmaantuu. En ole jaksanut edes pohtia tarkempaa kun lääkäreilläkään ei ole intressiä asiaan puuttua.
Tsemiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289