Pk-seudulta wiccoja?

Forest remains victor

Olen yksinäinen, nuori ja perheellinen. En ole wicca mutta tottapuhuen en tiedä mikä muukaan. Olen aivan sekaisin elämäni kanssa, minulle on sattunut vaikka mitä yliluonnollista jne. Tuntuu siltä että haluaisin tutustua wiccoihin/noitiin/tms. ihmisiin ihan oikeasti, mutta en tiedä kuinka sen tekisin kun foorumit ovat puolikuolleita ja kaikkialle pitää rekistöröityä. En välitä miiteistä, koska en "virallisesti" kuulu mihinkään enkä edes tiedä mihin uskon- kaikki tuntuu mahdolliselta!

Onko täällä ketään, kuka olisi edes hieman vastaavassa tilanteessa? Tai sitten joku, joka tietää asioista ja haluaisi hieman "johdattaa"/auttaa? En kaipaa uskonnollista aivopesua mutta ehkä pitäisi mennä jonkun ansioituneen puheille vai kuinka saisin selkoa omiin tunteisiini? Palava olo ottaa selville, mitä tunnen, mitä uskon ja kuka olen.

Anteeksi typerästi kirjoitettu tekstini. Osasin aikoinaan kirjoittaa todella hyvin, mutta raskaat tapahtumat menneisyydessä ja niistä seurannut masennus estää aivojani toimimasta kunnolla. :(

4

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei,
      kirjoittele minulle. Sähköpostini on vihertava (at) suomi24.fi. En tuputa mitään, mutta vaihdan mielelläni ajatuksia. Ja tutustun. Ehkä yhdessä voidaan saada selkeyttä maailmaasi.. Epätietoisuus on ikävä tila, jossa itsekin olen ollut.

-Vihertävä

• Wicca

Voitaisiin viestailla.Olen ollut wicca noin neljä vuotta.Sitä ennen olin aika epätoivoinen oman hengellisen identiteettini määrittelyssä...Mutta edelleen olen avoin muillekin uskonnoille ja uskomuksille,ja lisään jatkuvasti tietoani kaikesta hengellisestä.Wicca on minulle tapa ilmaista jotain mitä ei voi ilmaista vain yhdellä tapaa...Wicca ei ole käännytysuskonto,enkä odota sinulta muuta,kuin että suhtaudut avoimesti.Kerron mielelläni omista kokemuksistani näissä asioissa.

• Silvertongue

Olen wicca pääkaupunkiseudulta ja mä vastaan kyllä sun viesteihis jos haluat ottaa yhteyttä. sähköpostiosoite on käytössä päivittäin.

• wiccan child

No siis oon itte wicca ja oon vantaalt mut oon aika nuori viel 12 vuotta, tiiän et se on tosi nuori ikä wiccalle mut en löytäny mitään tietoo et miks kakstoista vuotias ei vois harjoittaa wiccaa, joten mä ja mun sisko alettiin vaan harjoittaa sitä, ja ihmeen hyvin on menny siihen verrattuna et ollaan viel nii nuorii. Ollaan löydetty aika paljo tietoo siit miten toimia sapateissa ja eri riiteissä. Meki haluttais tavata jotai meiän ikäsii wiccoi mut se on varmaan aika epätoden näköstä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51