Tällainen on ...

jousimiesnainen¨¨

Minä ainakin toivon löytäväni ihanan miehen rinnalle. Toivon, että hän on samanhenkinen eli tykkää matkustella, urheilu kiinostaa, nauttii yhteisistä hetkistä ja osaa nauttia myös ihanista hetkistä kotona. Hänen pitää olla myös keskustelutaitoinen ja hiljaisissakaan hetkissäkään ei ole mitään pahaa. Jos hän on koko ajan äänessä, se ei ole mukavaa. Hyvät miehet, jousimiesnaista ei kannata pelätä. Jousimiehestä annetaan sellainen vapautta kaipaava kuva, mutta kyllä jousimies kaipaa hellyyttä ja toivoo sen samanhenkisen kumppanin löytyvän jostakin.

3

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarinainen

Jouskari minäkin,mutta matkustelu ei hirveästi
      innosta ja urheilukaan katsomossa ei vedä.
      En silti inhoa urheilua,mutta tylsää katsottavaa.
      Nautin yhteisistä hetkistä ja retkistä luontoon.
      Kotonakin viihdyn hyvässä seurassa ja keskustelukin
      sujuu,mutta en pidä itseään täynnä olevista
      miehistä.Maallinen mammona ei ole tärkeintä
      elämässäni.Suhteessa elän täysillä ja tykkään
      helliä rakastani.Ihana mies minullakin tavoite,
      nyt on Leijona uros,mutta,mutta,en tiedä onko
      hänkään oikea.

• päiväuninen

Olen myös jousimiesnainen. aika äkkipikainen ja tuiki rehellinen ja suorapuheinen, mutta myös lempeä ja hellyyttä kaipaava. Koti on tärkein paikka minulle, mutta joskus matkustelu ja yleensä ihmisten kanssa oleminen on todella tarpeen. Yksin en viihdy. Nyt seurustelen rapumiehen kanssa. Varmaan monen mielestä aikamoinen yhdistelmä. Joskus tulee yhteenottoja mutta myös erittäin nautinnollisia hetkiä. Mitä mieltä olette, onko hukkaan heitettyä aikaa? Pitäisikö etsiä joku rauhallisempi kaveri?

• -kesä-
        päiväuninen kirjoitti:

Olen myös jousimiesnainen. aika äkkipikainen ja tuiki rehellinen ja suorapuheinen, mutta myös lempeä ja hellyyttä kaipaava. Koti on tärkein paikka minulle, mutta joskus matkustelu ja yleensä ihmisten kanssa oleminen on todella tarpeen. Yksin en viihdy. Nyt seurustelen rapumiehen kanssa. Varmaan monen mielestä aikamoinen yhdistelmä. Joskus tulee yhteenottoja mutta myös erittäin nautinnollisia hetkiä. Mitä mieltä olette, onko hukkaan heitettyä aikaa? Pitäisikö etsiä joku rauhallisempi kaveri?

Katso ihmisen persoonaan, älä hänen horoskooppimerkkiään. Kyllä, jos kemiat sopivat kyseisen ihmisen kanssa hyvin yhteen niin ilmanmuuta kannattaa vakiintua ja toivottavasti hän olisi se oikea. :) Aika näyttää, että sovitteko yhteen. Jokaisessa suhteessa tulee yhteenottoja - se on päivänselvä asia, kun kaksi ajattelevaa ihmistä on yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe