joka yö

mä-

sua ajattelen, unissani tai valveilla. Jussina sain hetken olla sylissäs, koskella aun kroppaas ihanaa, painaa itseni kiinni sinuun, tuntea tuoksusi. Jospa sut saisin ihan kokonaan, sua hyvänä pitäisin, nyt ja ainiaan. Kuinka mä uneksinkaan siitä että tekisit sen mulle mun nukkuessani, ujo kun olet, mut kiihottaisit, ja mä siihen heräisin, märkänä, ennen kuin laukeaisit, ja saisin olla sulle hellä. Siinä me jatkettais aamuun asti, kosketellen, toisiamme kiihottaen, laueten. Haluaisin tuntea sun räjähtävän muhun, joka solullani sut. En yhdeksi yöksi, vaan loppuelämäksi. Hyvänä sua pitäisin, hellästi hoitaisin. Sä tiedät sen, vaan et vielä uskalla, vai tulisitko vielä vähän lähemmäksi, koskettaisit, kokeilisit vähän? Mun kanssani et sitä katuisi, et ekaa kertaa etkä ikinä. Säkin haluaisit lisää sen jälkeen, mun kanssa, tiedän sen.
Mutta miten saisin sun uskaltamaan? Susta kuitenkin uneksin, joka päivä, joka yö, en pysty enää muista uneksimaan. Tule jo mun luo, sut haluan ihan kokonaan..rakas skorpionini..

3

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten¤

kauniisti tuo on sanottu!

• Skopu.

Mihin päin pitäisi suunnistaa? :)

• suukko :

ihan suulle, ei poskelle, kädelle. Tai kysy multa suoraan.
        Helpottaa jos ensin itsekin raotat tunteittesi laatua minua kohtaan etten yksin joutuisi niistä kertomaan, ja sinä sitten - kun saalis on jo valloitettu - minua jättäisi.

Tai ehkä minä kuitenkin jätän sinut sudämestäni nyt jo, kun en sinusta selvää saa. Kun taas pidämme monen viikon tai kuukauden tauon, olen jo etääntynyt sinusta niin paljon että olisi itseni kiusaamista päästää sinut jälleen lähelle. Silloin sinä teet taas kaikkesi, kiihkeästi, päästäksesi lähelle. Sillä aikaa olet tehnyt tätä samaa muiden 'ystäviesi' kanssa.

Ethän sinä skorppari kuitenkaan todellista kahdenvälistä oikeaa parisuhdetta halua.
        Ainakaan minun kanssani. Tämä on päätelmäni, sillä onhan sinulla ollut aikaa tuoda julki tunteesi minua kohtaan, jos sinulla niitä on, tai vaikka olisikin, jos sinä kanssani olisit oikeasti jotain halunnut.
        Et sinä minua oikeasti halua koska olen ollut lähellä ja saatavilla.

Löydän sitten joskus myöhemmin, suruni syötyäni ja haavani nuoltuani jonkun toisen, selkeämmän, tavallisemman, joka USKALTAA kertoa minulle tunteistaan, ottaa syliin ja pitää hyvänä.
        Kaduttaa että päästinsinut lähelle.
        Elämä on niin lyhyt, lyhyempi kuin arvaatkaan.
        Mutta ehkä sinä katselet niitä viisivuotiaita, sitten kolmenkymmenen vuoden päästä. Minä en.
        Minä haluaisin jonkun omanikäiseni, en pikkuista joka voisi olla lapseni. Tai vanhempieni ikäistä, jolla on enää suhteellisen vähän aikaa tässä ajassa.

Miksi, skorpioni, miksi venytät ja virutat näin on-off? Mikset päästä kokonaan irti, tai jopa sano suoraan, jos et mitään halua kanssani, se olisi reilumpaa kuin tällainen kiduttaminen. Miksi näin teet?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4330
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3724
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      410
      1347
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    9. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      411
      1187
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe