kun on synt.14.12-54 Mäntässä klo 15?
Mikä on nouseva
3
650
Vastaukset
- kaksonen!
Nousumerkki Kaksosissa
Sinä et jaksa kauaa katsella samoja seiniä tai naamoja, sillä Kaksosnousuisena kiinnostut varsin nopeasti uusista asioista, jotka vievät sinua hetken aikaa niin että nuppu tuutii. Sinun ei kannattaisi tehdä liian pitkälle tähtääviä suunnitelmia, sillä silloin mielenkiintosi ehtii hiipua jo aikoja ennen kuin juttu sitten on toteutumassa. Luova hulluus ja hetkellisyys on pettämätön tavaramerkkisi. Vedät puoleesi filosofisia ja tulevaisuuden visioihin uskovia Jousimies tyyppejä, jotka aina lopulta saavat sinut kiehumaan ehdottomien mielipiteidensä liemessä.- Tietää
Olen syntynyt 30.11.66 Heinolassa klo.12.05.Mikähän on minun nouseva merkkini,olen hyvin erilainen jousimies kuin yleensä suorastaan päinvastainen.
- Astrotyyppi
Tietää kirjoitti:
Olen syntynyt 30.11.66 Heinolassa klo.12.05.Mikähän on minun nouseva merkkini,olen hyvin erilainen jousimies kuin yleensä suorastaan päinvastainen.
nouseva kauris, kuu ravussa. Ei ihme että epätyypillinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134