Lanka & Langattomuus

sx762

Yhä useammat operaattorit tarjoavat vain langatonta vaihtoehtoa / boxia nettiyhteydeksi.

Ilmeisesti esim. oheista boxia ei voi käyttää joko / tai?

- http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,hq_en_0_126187_rArNrNrNrN,00.html

Ps. Itse olen langallisen vaihtoehdon kannalla halutessani välttää tarpeetonta säteilyä. Tosin kerrostalossa asuville se lienee liki mahdotonta.

3

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ymmärrä kysymystä

Tuo modeemi toimii langattomasti sisäverkkona, eli kone - modeemi. Kyllä sulla siitä huolimatta täytyy olla langallinen laajakaista. Et kyllä tuolla vempaimella pääse nettiin langattomasti(GPRS, Edgen, 3G, 450mHz tai muun kautta)

• sx762

Pointtina oli tuo operaattoreiden liki systemaattisesti tarjoama langaton modeemi / reititin ainoana vaihtoehtona.

Itse olen edelleen perinteisen langallisen modeemin kannalla. Mitä vähemmän vuosien saatossa kertyvää "säteytystä", sen parempi.

• isintytto

Minulla langalliset toimivat eriittäin huonosti mutta Langaton450 toimii upeasti.Eikä minun mielestäni lankoja tai mitään piuhoja ole kytketty koneeseen.Puhelin pistoke tosin on vielä mutta laajakaistani langaton450 ei tarvitse sitä. Tietenkin jos langallinen toimisi niin en olisi langattomaan ehkä mennyt.Haja-astus alueella on kuitenkin otettava sellainen liittymä joka parhaiten toimii.ADSL-Liittymani toimi vain silloin kun ei ollut muita kaistan valtaajia.Kellä on hyvä toimiva kaista se ajaa edelle.Minä sain tyytyä rippeisiin.Perjantai illasta- sunnuntai-iltaan pääsin nettiin hyvin huonosti tai en ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe