Neitsyt-N ja

skorpioni-M

Eräs neitsytnainen on vetänyt jalat altani aivan täysin ja hän tuntuu viileän pidättyväiseltä, silti niin lämpimältä ja rakastettavalta. Tuollaista ihmistä ei ihan joka kulman takaa tule vastaan! Miten neitsyt-nainen ja skorpioni-mies sopii yhteen? Seksi? Ja mikä tärkeämpää, miten saada neitsyt koukkuun ja hurmata hänet? En ole koskaan tykästynyt keneenkään muuhun näin palavasti ja nopeasti...

5

1678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Blue

neitsyenä voin kai sanoa, että kaikkea voi kokeilla. Itse ainakin haluaisin tavata joskus skorpionin, olen kuullut että ne on niiiiin hottiksia. Ja miksei neitsyen ja skorpionin välinen suhde voisi toimia? No jos saan neuvoa, niin tässä olisi pari vinkkiä..
      ensinnäkin, ainakin minä neitsyenä olen ehkä vähän ujo, saattaa siis olla että kyseinen neitsyt on kiinnostunut sinusta mutta peittää sen käyttäytymällä viileästi. OLen huomannut saman käytöksen itsessäni ihastuessan. En oikein itsekään ymmärrä miks toimin niin mutta niin se vaan menee. Siispä, jos olet oikein varma tunteistasi mene ja kerro. Jos saat pakit, syy ei ole sinun. Ainakin yritit. Mutta muista, että kun on neitsyt kyseessä, on oltava hienovarainen. Minusta olisi ihanaa jos mies ensiksi vähän vihjailisi esim. katseillaan, että saisin aikaa miettiä. Sitten oletkin jo saanut jotain aikaan. Neitsyt tulee uteliaaksi, mitä toisen päässä liikkuu. Mutta tietysti ei ole varmaa onko hän kiinnostunut sinusta sillä tavalla. Onpa vaiketa neuvoa...no tee parhaasi, ei ole sinun ongelma jos se ei sitten tunne samoin.

• neitsyt nainen

Voi hyvät hyssykät kuulkaa,,
        kun kerran tapaatte skope miehen niin ette unohda häntä koskaan.
        ei sitä voi sanoin kuvailla eikä raapustaa mikä on se mieletön tunne ja yhteys,enkä puhu vain seksistä todellakaan.
        mielestäni neitsyt naiselle se ainoa ja oikea paras kumppani,kunhan vain muutkin olosuhteet natsaa kohdilleen.
        Tapasin kerran mutta se oli ohimenevää,unohda en koskaan ja voisin koska vaan alkaa uudelleen,senverran vaikuttava mies oli.
        Onnea teille muillekkin.

• hellevi

Tunnen ehkä sinut skorpioni-mies. Jätit jäljen sydämeen.

• tansimme

Ota selvää hänestä jos niin todella olet ihastunut häneen. Minä ainakin ottaisin.

• neitsyt nainen

hyvin sopii. seksi mahtavaa!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe