kasvojen oudot pakkoliikkeet

hämmentynyt..

olen 27-vuotias perusterve nainen. Parin kuukauden aikana minulla on ollut outoja pakkoliikkeitä kasvoissa, mutta ei muualla. Tunnen itse, kun kasvot liikkuvat, esim. otsa kurtistuu ja huulet supistuvat. On myös tunne, että päänahka olisi jotenkin liian iso..Kuulostaa varmaan oudolta, mutta en voi näille liikkeille mitään ja ne häiritsevät todella, sillä huomaan kun muut katsovat minua. Minulla ei ole muuta lääkitystä kuin minipillerit.

4

4953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina noita

samoja, huomaan että jos olen väsynyt ja stressaantunut ne lisääntyvät. Välillä on aikoja ettei niitä juuri ole, mutta lähes aina. Kiusallisia ovat, kun pitää yrittää pidätellä ja sekin on vaikeaa. Olen vielä ammatissa, jossa olen jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä niin se on vielä kiusallisempaa. Eka kerran niitä oli alle kakskymppisenä, joten enemmän tai vähemmän säännöllisesti niitä on ollut nyt jo reilut kakikymmentä vuotta! Eipä ole tullut lääkärille kerrottua...
      Vielä mielenkiintoinen yksityiskohta, jos minulla on muuta ajateltavaa ne häviävät lähes tyystin, esim kun olin pidempään vakavasti sairaaana ja sairaalassakin välillä, niitä ei ollut ollenkaan!

Luulen että se on osittain jotenkin tapakin tai sitten ne on TIC liikkeitä kuten lapsilla joskus.

• heitä pois

makeutusaineet ja kaikki elimistöä kuluttava teollisuusruoka.
      Johtuu hivenainepuutteesta ja stressistä.

• 13-v

Hei! Itse olen vasta 13-vuotias, mutta minullakin on ollut monia pakkoliikkeitä. Esim. Käsien haistelu, huulien supistelu, ym, mutta pahin on SILMIEN RÄPSYTTELY. Räpsytän silmiäni ärsyttävästi.. Ette varmaan tajua, mutta niinkuin painan ne tiukasti kiinni, ja sitten avaan.. Tätä on vaikea selittää.. Se on tosi ärsyttävää, ja monet ovat huomautelleet minulle siitä. En tiedä mitä teen. :( En saa sitä mitenkään loppumaan.

• Anonyymi

Minulla on ollut 15 kk leukojen pakkoliikkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe