Mietiskelin tuossa, että kumpi veljeksistä mahtaa olla vanhempi? Vai ovatko kenties kaksosia? Itse en tätä tietoa mistään löytänyt, varsinkaan tuota Jannen ikää....
Jussi ja Janne Selo, ikäkysymys..
7
5671
Vastaukset
- sarsam
Janne on vanhempi,28v ja Jussilla ikää on kertynyt 23v.
- Hemu
Janne on Jussia viis vuotta vanhempi..eli toi Janne on syntyny -80 ja Jussi -85....ja tää tieto löytyy tuolta Wikipediasta. Ja tiesin sen jo muttenki ku hämeenkyröläinen oon;)
- Uniklubi fani
Jussi Selo on 23 vuotta ja hänen veljensä Janne Selo on 28 vuotta.
- xxtter
onx ne oikeesti jostain Hämeenkyröstä?? Vaikuttaa aika läpältä, samoin kuin sukunimikin,,,onko joku ollut noiden kans esim. ala-asteella Hämeenkyrössä? Jussi näyttää kyllä vanhemmalta kuin 23v...vois olla lähemmäs 30v - tai sitten ei ole vielä käynyt ottamassa Perlane ruiskeita... ;-) Onko näiden sällien oikeat nimet muka Jussi ja Janne? Kuitenkin jotain Mikael och Patrick...
- m
xxtter kirjoitti:
onx ne oikeesti jostain Hämeenkyröstä?? Vaikuttaa aika läpältä, samoin kuin sukunimikin,,,onko joku ollut noiden kans esim. ala-asteella Hämeenkyrössä? Jussi näyttää kyllä vanhemmalta kuin 23v...vois olla lähemmäs 30v - tai sitten ei ole vielä käynyt ottamassa Perlane ruiskeita... ;-) Onko näiden sällien oikeat nimet muka Jussi ja Janne? Kuitenkin jotain Mikael och Patrick...
olen ollu samalla luokalla Jussin kanssa. naurettavuuksiin menee kyllä tuollainen. Heidän oikeat nimet on noi...
- hjososa
Jussi ja Janne on hämeenkyröstä kotoisin, mutta nykyään asustavat Tampereella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154