Mistä??

Nimetön

Eli mistä sais ladattua the Arkin musiikkia? :D Ark on tosi mahtava, mutta kun mistään ei oikein löydy Arkin levyjä (asun aika korvessa ja levykaupat ovaat täällä päin kyllä surkeita..), niin että oisko olemassa mitään sivustoa, josta vois ladata ilamaiseksi Ark.ia?:)

10

1612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dark_Throne

Jos ajattelit vertaisverkoista ladata niin tiesitkö että se on laitonta, eli rikos? Ilmaiseksi lataaminen on samanlainen rikos kuin jos pöllisit levyn suoraan kaupasta. Olen niin kauan katsellut tätä ihmisten kyselyä että miten he voivat ladat ilmaiseksi (varastaa siis) musiikkia, että nyt taisi mennä hermot. Teen sinusta ilmoituksen ylläpidolle ja he ottavat koneesi IP-osoitteen selville ja ilmoittavat sen poliisille. Virkavalta tulee todennäköisesti parin päivän sisällä koputtelemaan ovellesi. Mutta älä huoli. Selviät todennäköisesti pienillä sakoilla, sillä tekijänoikeuslain rikkominen ei kumminkaan ole ihan niitä suurimpia rikoksia maailmassa.

• summery-

Eli siis ihan kaikki lataaminen ilmaiseksi ON laitonta? ihan kaikki? Mutta entä maksulliset, nekö eivät ole? :O

• Dark_Throne

Ilmaiseksi musiikin imuttaminen on laitonta jos se on suojattu tekijänoikeuslailla, kuten kaikkien kuuluisien artistien musiikki on. Eri asia on jotkut mikserissä olevien bändien biisit. Niitä saa ladata ilmaiseksi koska se sivu on sitä varten.

Ja tietysti jos lataamisesta maksaa niin se on tietysti laillista, koska silloinhan levyn ostaa, eikä varasta.

• Summery-
        Dark_Throne kirjoitti:

Ilmaiseksi musiikin imuttaminen on laitonta jos se on suojattu tekijänoikeuslailla, kuten kaikkien kuuluisien artistien musiikki on. Eri asia on jotkut mikserissä olevien bändien biisit. Niitä saa ladata ilmaiseksi koska se sivu on sitä varten.

Ja tietysti jos lataamisesta maksaa niin se on tietysti laillista, koska silloinhan levyn ostaa, eikä varasta.

Hmm.. Eli siis esim. S-ketjun Poimuri on esim. laillinen? :)

• Nimetön
        Dark_Throne kirjoitti:

dark_throne minä tarkoitin juuri sellaisia mikseri sivuja jotka ovat laillisia nimittäin en tahdo rikkoa lakia vaan haluaisin tietää että onko sivuja joista voi ladata musiikkia ilmaisena ja laillisesti, mm. bändin omia sivustoja joista saa laillisesti ladata yhden tai kaksi laulua.

• Dark_Throne
        Nimetön kirjoitti:

dark_throne minä tarkoitin juuri sellaisia mikseri sivuja jotka ovat laillisia nimittäin en tahdo rikkoa lakia vaan haluaisin tietää että onko sivuja joista voi ladata musiikkia ilmaisena ja laillisesti, mm. bändin omia sivustoja joista saa laillisesti ladata yhden tai kaksi laulua.

Joo tajusin kyllä, mutta tuo ensimmäinen viestinihän on vitsi kai sinä sen hoksasit :)

• pönni-elvis
        Dark_Throne kirjoitti:

Joo tajusin kyllä, mutta tuo ensimmäinen viestinihän on vitsi kai sinä sen hoksasit :)

Mistä ihmeen sivuilta löytyy The Arkin keikka kalenteri loppuvuodelle?

pönni-elvis kirjoitti:

Mistä ihmeen sivuilta löytyy The Arkin keikka kalenteri loppuvuodelle?

Bändin nettisivuilta löytyisi keikat ainakin, mutta niitä ei enää ole tänä vuonna. Ainoat keikat menivät viikonloppuna.

• pönni-elvis
        *** kirjoitti:

Bändin nettisivuilta löytyisi keikat ainakin, mutta niitä ei enää ole tänä vuonna. Ainoat keikat menivät viikonloppuna.

on se sitten vaan uskottava, että keikkoja ei ole!

• likemortalsdo

Tilaa cdon.comista. Itse olen levyni juuri sieltä tilannut, nopea toimitus ja levyt vielä halpojakin. Suomessa en olekaan Arkin levyjä missään kaupoiissa nähnyt. o___.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe