-no joo. aina silloin se lähtee parkkikselta, kun vähiten odottaisi. Olin vuonna 2000 työhaastattelussa herttoniemessä autoliikkeessä ja jätin silloisen 85-mallisen opel kadetin ikään kuin korttelin päähän kun sain paikan mukavasti, no joo olin tunnin päästä takaisin ja ooppeli hävinny täysin, ensin epäilin tietty itseäni että voi olla jätkä lahopää kun autonkin sijainnin unohtaa tunnissa.. -mutta hävinnyt oli, poliisikin tuumasi puhelimessa ettei ollut ensimmäisiä ilmoitettuja sinä aamupoäivänä.. vakuutus korvasi ooppelin myöhemmin ja ikinä ei autosta kuulunu mitään.
Seuraava tapaus n 5v myöhemmin vantaalla joka kyllä sapettaa vieläkin:
parkkipaikalla oma "hienopelti" vm 90 corolla liftabackin takaikkuna oli hakattu jollain ihan rikki ja joku
hölmö saanut "saaliikseen" vanhat 6x9 kaiuttimet (tod näk rikkinäiset) sekä mustikkaämpärin-
vahinkotarkastaja ei ymmärtänyt hätääni paskankaan vertaa ja takaluukku purkamolta maksoi mansikoita, hauskinta hommassa oli/ olisi vieläkin se että olisin prkl voinut antaa ne kajarit vaikka vastaantulijalle!!! eli kenellä omatuntoa koskee niin konjakkipullolla olen sovittelun kannalla PRKLS!
Muisteluita
jaffetti
0
408
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214