Olisin halukas tietämään nousevan merkkini ja miten se minuun vaikuttaa.Olen syntynyt 30.11.66 Heinolassa klo.12.05 .Kiitos jos joku viitsii vastata.
Nouseva merkkini
3
624
Vastaukset
- Utelias jouskari-tyttö
Vielä kysyisin mikä tämä aurinkomerkki on ja mikä se minulla olisi.Kiinalaisessa olen tulihevonen.Kiitän jälleen.
- Jouskari tässä
Sinun
Aurinko; Jouskari
Nousumerkkisi; Kauris
Kuu; Rapu
Aurinko Jousimiehessä
Jousimies on hyvä, idealistinen ja lämminsydäminen. Hän on itsenäinen ja pitää matkustamisesta ja vapaudesta.
Heikkoudet: Jousimies on seikkailuhaluinen ja ottaa liikaa riskejä. Riskien otto johtaa yleensä ongelmiin, mutta hän ottaa kaiken liian leikkimielisesti.
AC (nousu)Kauriissa
Jos Kauris lapsuudessaan ja nuoruudessaan ei ole kasvanut perheessä/ympäristössä jossa opiskelu ja kaikenlainen oppiminen on merkinnyt paljoakaan, hän opiskelee loppuelämänsä pistäen siihen kaiken aikansa.
Kuu Ravussa
Rapu on pidetty ja sosiaalinen. Hän välittää todella paljon ympäristöstään. Hän pitää kodista, tavoista, mukavuudesta ja omasta pienestä maailmastaan. Rapu on suurperheen tyyppiä.
Heikkoudet: riippuvainen perheestään, laiska, veltto. Altis vaikutuksille ja liian herkkä. Perheongelmia.- utelias-jouskarityttö
Kiitos kun jaksoit vastata,nyt tiedän tämänkin itsestäni.Mukavaa kesää sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154