Kesäleskenä ja aikaa. Tänne ja heti... 2-3 asiallista miestä. Nautiskellaan ilman kiirettä. Ei kokemusta aikaisemmin ryhmästä, mutta luovuutta ja kiihkoa sitäkin enemmän...ja virtaa.
-n37-
naiselle ryhmä
13
3364
Vastaukset
- ha73
kandee ottaa yhteyttä et kyllä pety
- mekaks taas
Missä päin asut?
- Myö ollaan
puulaakifutisjoukkueen ilonpitoporukka ja laitettiin sulle tulee postia oikein kuvien kera.
Moi
Olen 35 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies pk. seudulta.
Mittani ovat 170 cm, 70 kg, 17 cm.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, siitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla. Voin luvata että spermaa tulee lentämään…
Minulle saa ehdottaa mitä vain suht. normaalia seksiä…
T. Kiimainen panohullu- mies/vaimo
ollaan 40-kymppinen hyvännäköinen ja siisti pariskunta, kiinnostat meitä, suunnattomasti, saisinko myös kuvata sinua ja vaimoani (privaattikäyttöön) n 160/53 b75, m 177/77 18cm.
mies/vaimo kirjoitti:
ollaan 40-kymppinen hyvännäköinen ja siisti pariskunta, kiinnostat meitä, suunnattomasti, saisinko myös kuvata sinua ja vaimoani (privaattikäyttöön) n 160/53 b75, m 177/77 18cm.
Moi
Hmmm... Kiva. Voi ottaa kuvia, mikäli kasvoja ei näy ja saan katsoa kuvat ja mulle kopiot.
Kulli seisoo jo täysillä... odotan kuumana kiihkeää kimppakivaa...
Missä muuten asutte?
Voitte mailata mulle os: panohullu(at)jippii.fi
Annan myöhemmin puh.numeroni sekä laitan jotain kuvia kalustani.- Naisen ehdoilla
mies/vaimo kirjoitti:
Hei. Herätitte mielenkiintoni, kuvaaminen tuo varmasti lisä "jäynää". Voisin itsekkin kuvata teitä omaan käyttöönne. Olen muutaman kerran ollut upeassa tilanteessa, jossa meitä on ollut kaksi tai useampi mies tyydyttämässä naisen fantasioita. Kokemukset ovat jättäneet niin lähtemättömän ja järisyttävän upean muiston, että mietin näitä tapahtumia lähes päivittäin.
Haaveena olisi kokea taas uudelleen, ehkäpä kivan pariskunnan mukana.
Olen hetero, fiksu käytöksinen sekä mukavan näköinen 42v. mies. 185/87/17
Asun Vantaalla, minulla olisi myös paikka, jossa tavata.
Viestiä otan mielelläni vastaan osoitteeseen
threesometime@suomi24.fi
- sexonautti
niin hoidetaan asia kuntoon. -)
- vekkulikukkeli
kirjoittelehan mulle vekkulimies@webinfo.fi
- Kuumakalle38
Täällä olisi kokemusta tarjolla Varsinais-Suomesta kimppaan. Kokoa ja näköä löytyy sekä vielä kestävyyttäkin.
- ville 8383
Moikka :)
Itselläni on vähän samankaltaisia fantasioita, jotka haluisin toteuttaa. Haluaisin tavata ennestään tuntemattoman sensuellin itseäni vanhemman naisen, jonka kanssa nautiskella elämästä. Ajan mittaan ottaa mukaan yhden, kaksi.. enemmänkin seikkailun haluisia miehiä/naisia.
Minkälainen ihminen olet? Mitä etsit tarkemmin? - Haluttaa
Hmm...kuulostaa houkuttelevalta ja nautinnolliselta..Olen rento ja kokenut -30, mutta ennen kaikkea naisia tyydyttänyt ja siisti..Pidän kun nainen nauttii ja nuoleminen on 110% hallussa..Luottamus on ehdottomasti oltava kunnossa.Useimmat naiset on upea lämmitellä tulemaan suuhun ja hyväillä nautintojensa kukkuloille, jonka jälkeen vasta meri kiehuu..Motto onkin, ettei miehen tarvitse aina tulla kunhan nainen nauttii..Olen mukana ryhmässä ja antamassa nautintoa jota ilman ei elämä ole elämistä..Laita viestiä jos haluat minut mukaan Helsingistä noin 50km joka suuntaan..Levoton@gmail.com
- PorariHKI
kimppamies mukaan panemaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144