Eli käteeni osui tämmöinen tennismaila kuin Yakin Aero Max. Löysin sen urheilukaupasta käytettynä, myyjä kehui urakalla. Käytetyksi aika kova hinta 60e, eli luulisi mailan olevan suhteelisen tasokas. Googlettamalla ei taas löydy koko Yakinia, paitsi yksi juttu Suomi24:n sulkapallokeskustelusta, puhutaan "10 vuoden takaisesta hyväksi havatuksi mailasta, joka ei silloin ollut halvimmasta päsästä".. hmm. Kukaan osaa neuvoa millainen mailamerkki tässä oikeasti on kyseessä? En ole vielä mailaa testannut.
Yakin?
4
2539
Vastaukset
- Hakan Yakin
"myyjä kehui urakalla"
No LOL. Sillä on varmaan itsellään yakin vai mikä se oli?
Käy suosiolla Lidlistä peliväline...- ------------------------
--------------------
- suht hiljaista tuntuu
olevan edelleen. Sorry.
Mulla oli Yakin ace 5000 maila joskus 90-luvun taitteessa. Ei kyllä mitään hajua mitä se silloin maksoi mutta ei ollut halvimmasta päästä sen verran muistan. Maila löytyy varmaan vieläkin vanhempien autotallista. Brändistähän ei tosiaan meinaa löytää oikein mitään tietoa eli ei ilmeisesti ollut kovin pitkäikäinen yritys. Jostain netistä löysin sen verran että oli ilmeisesti australialainen ja keskittynyt enimmäkseen sulkapallo- ja squashmailojen valmistukseen. Maila kyllä ajoi aikoinaan asiansa ihan kiitettävästi joskin muistelisin että oli ehkä hieman painavahko nuorelle pojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114