Edullinen ja luotettavan oloinen kauppa - mutta kokemukset tästä saksalaisesta online kaupasta eivät ole hyviä.
Tilasimme 5 viikkoasitten Maxi Cosin turvakaukalon Isofix alustan, joita vielä odotamme. Kauppa on jo kolme kertaa väittänyt lähettäneensä tilauksemme, mutta jokaisella kerralla on tullut mutkia matkaan.
Ensimmäisen "lähetyksen" jälkeen huomasivat, ettei heillä ollutkaan tavaraa varastossa, ja päättelivät aivan oikein, etteivät silloin varmaan mitään lähettäneetkään, vaikka heidän järjestelmänsä näin väittikin. Luonnollisesti tästä ei meille soitettu/meilattu, vaan heille piti soittaa pari kertaa.
Pari viikkoa myöhemmin lupasivat puhelimessa lähettää "ensi viikolla". Viikko myöhemmin väittivät just pakanneensa ja lähettäneensä tavaramme. DPD:n track-and-trace koodin mukaan ei vaan ollut toimitettu lähetettäväksi.
Muutama viikko meni, ja järjestelmä väitti, että nyt on tavara lähetetty. Eipäs ollut, DPD:n track-and-trace numerolla saimme taas ilmoituksen, ettei lähetys ole DPD:n järjestelmissä.
Taas uusi neljän tai viiden soiton soittokierros Saksaan. Lupasivat selvittää asiaa ja palata tunnin kuluttua, joko puhelimitse tai sähköpostilla. Eivät palanneet, ei puhelimitse eikä meilillä.
Seuraavana päivänä soitin taas, ja olivat "yllättyneitä" siitä, ettei heiltä oltukaan soitettu takaisin. Lupasivat soittaa ASAP. Eivät soittaneet, vaan lähettivät mailin, jossa väitetään, että puolet tilatuista tavaraoista (eli kaukalo ILMAN Isofix alustaa) olisi jo DPD:llä matkalla. Lähetetty eilen, ei viime torstaina kuten kivenkovaa aikaisemmin väittivät. Toinen osa tulee perässä, viikon kuluttua.
Turvakaukalon isofix alustan hinta oli kyllä kohdallaan, mutta 6-7 viikon toimitusaika (rahat heti luotokortilla, luonnollisesti ...) ja yli 10 puhelua asian edistämiseksi on jo liikaa. Kuukauden kuluttua odotan varmaan vieläkin viimeistä osaa.
En suosittele, vaikka hinnat näyttävät olevan kohdallaan.
Ping Pong Online - "palvelua" saksalaisittain
26
5911
Vastaukset
- Pottuuntunut tuleva äiti
Täällä tismalleen samanlainen kokemus, sillä erotuksella, että olemme odottaneet omaa Maxi Cosia jo 14 viikkoa ja 3 päivää. Nyt vihdoin näyttää DPD:n seurantasysteemi siltä, että jotain sieltä olisi tulossa. Isofix-alustasta ja vaunujen adapterista ei ole varmuutta, onko ne tulossa. Noh, ihan sama vaikka joka osan laittavat eri paketissa, kunhan joskus saisi kauan sitten maksetut tavarat... Mielenkiinnolla odotamme, miten tässä lopulta käy.
Kummastuttaa asiakaspalvelu; toisinaan vastasivat alle 5min meileihin, mutta sitten yhtäkkiä ei mitään moneen päivään. Me ei tosin soitettu kuin yksi puhelu viime lauantaina. Ei tunnu olevan hirveästi kiinnostusta informoida asiakkaita tilauksen käsittelystä. On kyllä sen verran karvas kokemus, että eipä toista kertaa tilata tuolta yhtään mitään. - jte
vauvan ja Ksks´ keskusteluissa on moneen kertaan varoiteltu täötä verkkokaupasta. Niillä on tapana myydä tavaraa, mitä ei ole olemassakaan ja "toimitukset aina viivästyvät tehtaalta"
Takuukorjaukset eivät ole toimineet jne.
Laittavat vain asiakkaat koukkuun esittelemällä kaikki maailman tuotteet, joita heillä ei ole toimittaa.- just tilasin!
Just tuli tilattua molemmille lapsille turvaistuimet... Nyt pelottaa, tuleeko ne ikinä... onko kukaan saanut HYVÄÄ palvelua tuolta?
- Pingpongille
just tilasin! kirjoitti:
Just tuli tilattua molemmille lapsille turvaistuimet... Nyt pelottaa, tuleeko ne ikinä... onko kukaan saanut HYVÄÄ palvelua tuolta?
Sori nyt vaan, jos loukkaan teitä, mutta miksi ihmeessä ette osta Suomesta niitä tuotteita!!? Googlettamalla löytyy ainakin 3 verkkokauppaa, jotka myyvät Maxi-cosia ihan kotimaassa! Ja takuuvarmasti toimittavat tuotteet parissa päivässä. Kannattaako muutaman kympin säästö tuollaisissa tapauksissa?
- takia jo kannattaa
Pingpongille kirjoitti:
Sori nyt vaan, jos loukkaan teitä, mutta miksi ihmeessä ette osta Suomesta niitä tuotteita!!? Googlettamalla löytyy ainakin 3 verkkokauppaa, jotka myyvät Maxi-cosia ihan kotimaassa! Ja takuuvarmasti toimittavat tuotteet parissa päivässä. Kannattaako muutaman kympin säästö tuollaisissa tapauksissa?
Itse tilasin just KAKSI Britaxin turvaistuinta yhteishintaan (rahteineen) 505 euroa, kun Suomessa yhden istuimen hinta on 399e!!!! Kyllä mä yli satasen säästöä pidän jo merkittävänä!
Tilauksen tein 2 viikkoa sitten ja nyt tuli tieto, että on lähetetty. Lähetysseurannan mukaan ovat nyt jo Tanskaan asti ehtineet :). - Isä 1969
Pingpongille kirjoitti:
Sori nyt vaan, jos loukkaan teitä, mutta miksi ihmeessä ette osta Suomesta niitä tuotteita!!? Googlettamalla löytyy ainakin 3 verkkokauppaa, jotka myyvät Maxi-cosia ihan kotimaassa! Ja takuuvarmasti toimittavat tuotteet parissa päivässä. Kannattaako muutaman kympin säästö tuollaisissa tapauksissa?
Säästin noin 25% eli n 80 euroa ostamalla Ping Pongista. Hintaero on mielestäni merkittävä, mutta näin peruutuspeilistä katsoen ei olisi pitänyt ostaa Ping Pongilta, jos olisin tilausvaiheessa ollut tietoinen yhtiön toimituspolitiikasta.
- kokemuksia ping pongista
Isä 1969 kirjoitti:
Säästin noin 25% eli n 80 euroa ostamalla Ping Pongista. Hintaero on mielestäni merkittävä, mutta näin peruutuspeilistä katsoen ei olisi pitänyt ostaa Ping Pongilta, jos olisin tilausvaiheessa ollut tietoinen yhtiön toimituspolitiikasta.
Tilasin lapsille uudet turvaistuimet 4 vkoa sitten. Maksoivat yhteensä yli 35% vähemmän kuin Suomessa. Eilen tulivat ja olivat täsmälleen sellaiset kuin pitikin. Eli pelkkää positiivista täältä!!
Kokemuksia.
Babyonlineshop.de tilattiin Teutonian rattaat 27.7.08, toimitusaikaa luvattiin 7-8 vko. Kuitenkin jo 12.8.08 tilaus oli lähtenyt ja saapui 6 päivää myöhemmin lähimpään postiin (kuljetusliike GLS - Itella). Lähetysseuranta netin kautta. Kaikki oli kunnossa. Maksu veloitettiin luottokortilta kun paketti lähti liikkeele. Kuljetuskustannukset 39€. Säästöä suomen hintaan silti minimissään 220€. Toiminta oli erittäin nopeaa ja täsmällistä.Lähetin sinne yhden kysymyksen ennen kauppaa ja siihen vastattiin parin tunnin sisään. Nettisivut erittäin selkeät.
Pingpong-onlinesta tilattiin Römer baby-safe turvakaukalo isofix telakalla (hinta 282€, säästö suomen ovh:hon n 120€) ja muuta sälää 24.7.2008. Toimitus luvattiin viikoksi 34. Viikolla 35 lähetin kyselyn koska tilaus lähtee liikkeelle kun edistystä ei ollut tapahtunut. Sattumaa tai ei mutta samana päivänä tilaus lähti liikkeelle, kysymykseen ei kyllä vieläkään ole vastattu. Tälläkertaa kuljetus DPD:n ja Matkahuollon kautta. Kuljetusaika sama 6 pv, paketti noudettavissa lähimmästä Valintatalosta jolla on matkahuollon noutopiste. Paketti saapui siis perille 3.9.2008. Yli 300€ tilaukset ilman lähetysmaksua. Kaikki tilatut tavarat olivat mukana.
Maksumuotona käytin luottoa ja offline maksua, eli summa veloitettiin vasta kun paketti lähti liikkeelle.
Vihjeenä sanoisin vielä että nettikaupoista tilattaessa kannattaa AINA maksaa luotolla. Jos käy niin että tavaraa ei tulekkaan, niin tappion kärsii luottokunta, ei tilaaja. Tietenkin pitää kaikki tilausvahvistukset ja sähköpostit säästää.
Tästä on olemassa korkeimman oikeuden ratkaisu, jossa suomalainen henkilö oli amerikkalaisesta verkkokaupasta tilannut tavaraa, eikä useista reklamaatioista huolimatta saanut tilaamaansa. Koska lasku oli maksettu luotolla, luottokunta joutui palauttamaan rahat henkilölle. Tätä ei tietenkään mainosteta mutta näin se menee.
T:tursas- PingPong-onlinesta!
Olin jo tehnyt ostopäätökseni tilata Teutonian vaunut Pingpong-Onlinesta, kun rupesin epäröimään tän meiliketjun takia. Olin kuitenkin kuullut sukulaiselta pelkkää hyvää ja 230 euron säästö houkutti. Niinpä kirjoitin Pingpongiin ja kysyin missä ajassa he pystyvät toimittamaan haluamani merkit, mallit ja värit. Vastaus tuli samana päivänä ja siinä todettiin tuotteiden olevan Suomessa viimeistään 4 viikon kuluessa. Tuotteet saapuivat sitten 3 viikon ja 3 päivän jälkeen.
Ei ole siis mulla moitteen sanaa ja tuotteet on aivan ihania! Eipä valitsemaani väriä saa Suomesta ja hinta on tosiaan kohillaan:)
- hyvin
Tilasimme rattaat tuolta kautta 2003 ja hyvin toimi palvelu. Tiesimme tilatessamme, että väri oli tehdaskamaa (olin meilillä yhteydessä ennen tilausta) ja odotusaika oli 5-7 viikkoa. Neljän viikon päästä olivat rattaat ovella (kuljetusfirmasta soitettiin ensin, että mikä olisi hyvä hetki tuoda lähetys). Ja hintaa oli puolet siitä, mitä Suomesta ostettaessa - kuljetuskaan ei maksanut mitään. Eli me olimme kyllä tyytyväisiä.
- 338lm
Itse olen tilannut Saksasta aseisiin liittyvää tavaraa ja sen olen sielläkin huomannut että toimitusajat voivat olla todellakin jopa lähes puoli vuotta. Aina on kuitenkin kaikki tullut tai no yksi noin 30€ maksanut paketti jäi saamatta mutta sen "tilalla" on tullut ylimääräistä tavaraa noin kymmen kertainen määrä.
Nyt kun lastenvaunut alkaa itsellekin tulla ajankohtaiseksi niin eipä ollut yllätys kun viestiketjua selaili että Saksasta laatuvaunut saa noin 30-40% halvemmalla kuin Suomesta. Se on melkoinen erotus vaikka sitten jonkun osan mahdollisen rikkoutumisen eteen joutuisikin tekemään enemmän töitä.
- Sandu77
Meille tilattiin kyseisestä nettikaupasta yhdistelmävaunut noin kolme vuotta sitten ja kaikki meni loistavasti. Vaunut ilman kuljetuskustannuksia omalla kotiovella kaksi viikkoa tilauksesta, ja kaikki lisävarusteet mukana. Myöhemmin tilasin joitain varusteita erikseen ja nekin tulivat ongelmitta todella nopeasti. Myös pari tuttavaperhettä tilannut ja olleet tyytyväisiä. N. 300 euroa säästettiin jos olisimme ostaneet samat vaunut Suomesta. Tästä tosin jo se 3 vuotta, ehkä palvelu huonontunut myöhemmin...
- ei enää koskaan mitään tuolta!
Juu aiemmin ilmeisesti on tuo ping-pong online ollut tosi luotettava... Itse tilasin 20.8, eli 4 kk sitten turvakaukalon, matkarattaiden suojapussin ja vaunujen aurinkolipan... toimitus luvattiin viikolle 38.. No eipä alkanut tuotteita kuulua ja yritin aluksi ottaa yhteyttä ko firmaan mailitse... vastausta ei kuulunut, joten päätin soittaa heille... Puhelimessa huonosti englantia puhuva mies, joka käski lähettämään heille asian sähköpostitse... Yritin miehelle, kertoa, etteivät he ole maileihini vastanneet, mutta kyseinen asiakaspalvelija löi minulle luurin korvaan.. No soitin uudelleen ja sain vastauksen, että tilaus toimitetaan ensi viikolla.. Pari viikkoa jälleen odottelin eikä mitään kuulunut ja laskettu aikakin alkoi lähestyä... Niinpä soitin jälleen ja taas samat vastaukset: lähetä sähköpostia ja tilaus toimitetaan ensi viikolla... No ilmoitin heille, että ostan tuotteet muualta ja he voivat palauttaa rahani luottokorttitililleni.. Neuvona jälleen, että peruutus on tehtävä sähköpostitse... No naputtelin peruutuskirjeen, johon en vastatusta saanut, vaikka sitä nimenomaan pyysin.. 2 päivän kuluttua tästä tuli ilmoitus, että tilaus on lähetetty. Tosin edelleenkään kyseinen tilaus ei ole perille saapunut! Päätin ottaa yhteyttä luottokorttifirmaan tuolloin lokakuun lopussa ja nyt on reklamaatio vireillä ja odottelen, mikäli saisin rahani takaisin...
- Booa
Meikäkin on kyllä ihan kettuuntunut kyseiseen puljuun... Tilasimme maaliskuussa sieltä rattaat, joiden toimitus sujui täysin moitteetta ja vieläpä nopeassa aikataulussa. Ongelmat alkoivat, kun huomasimme, että rattaissa on pieni, mutta käyttöä melko paljon haittaava valmistusvirhe. Olen nyt ottanut Ping Pongiin sähköpostitse yhteyttä neljän kuukauden aikana 8 kertaa samoin kokemuksin kuin joku toinenkin aiemmin kirjoitti: välillä vastaus on tullut tosi nopeasti ja luvattu on lähettää yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta mitään ei näiden kuukausien aikana ole todellisuudessa sieltä tullut. Viimeisten ehkä 1,5 kuukauden aikana en ole enää saanut myöskään minkäänlaisia vastauksia viesteihini. Seuraavaksi yritän kai soittaa, vaikka tuskinpa siitä mitään hyötyä on. Pitäkää tunkkinne...
- mami77
Booa kirjoitti:
Meikäkin on kyllä ihan kettuuntunut kyseiseen puljuun... Tilasimme maaliskuussa sieltä rattaat, joiden toimitus sujui täysin moitteetta ja vieläpä nopeassa aikataulussa. Ongelmat alkoivat, kun huomasimme, että rattaissa on pieni, mutta käyttöä melko paljon haittaava valmistusvirhe. Olen nyt ottanut Ping Pongiin sähköpostitse yhteyttä neljän kuukauden aikana 8 kertaa samoin kokemuksin kuin joku toinenkin aiemmin kirjoitti: välillä vastaus on tullut tosi nopeasti ja luvattu on lähettää yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta mitään ei näiden kuukausien aikana ole todellisuudessa sieltä tullut. Viimeisten ehkä 1,5 kuukauden aikana en ole enää saanut myöskään minkäänlaisia vastauksia viesteihini. Seuraavaksi yritän kai soittaa, vaikka tuskinpa siitä mitään hyötyä on. Pitäkää tunkkinne...
Tilasin PingPongilta kesällä Recaron turvaistuimen. Hinta oli tosi huokea ja kaikki toimi moitteettomasti. Istuin tuli juuri silloin kuin pitikin. Meilitse en kysellyt mitään, vaan tein pelkän tilauksen ja odotin. Meileillä sain aina tietoa, kun tilauksen status muuttui. Uskaltaisin tilata toistekin.
- ugh!
mami77 kirjoitti:
Tilasin PingPongilta kesällä Recaron turvaistuimen. Hinta oli tosi huokea ja kaikki toimi moitteettomasti. Istuin tuli juuri silloin kuin pitikin. Meilitse en kysellyt mitään, vaan tein pelkän tilauksen ja odotin. Meileillä sain aina tietoa, kun tilauksen status muuttui. Uskaltaisin tilata toistekin.
Kokemukset aivan samanlaisia kun ketjun aloittajalla. Miljoona soittoa, perään kyselyä, tyhjiä lupauksia jne jne .. hyvitys vielä saamatta mutta pitäisi taas soittaa siitäkin vielä toiset kymmenen kertaa joten antaa olla. Tuotteet sain kuitenkin, mutta ei koskaan enää!!!!
- voi kiesus
ugh! kirjoitti:
Kokemukset aivan samanlaisia kun ketjun aloittajalla. Miljoona soittoa, perään kyselyä, tyhjiä lupauksia jne jne .. hyvitys vielä saamatta mutta pitäisi taas soittaa siitäkin vielä toiset kymmenen kertaa joten antaa olla. Tuotteet sain kuitenkin, mutta ei koskaan enää!!!!
Mitään edistystä ei ole tapahtunut pitkään aikaan, tilaus luvattiin viikolle 4 / 2010. Nythän on jo viikko 8 menossa. Että silleen! Kyllä "vähän" ottaa pattiin! En tasan varmaan tilaa tuolta enää mitään, sais edes nämä kamat _joskus_ perille. Plääh.
- kusetusta
Mikään ei ole toiminut.
Rattaat tilattu: lähetettiin kyllä ajallaan, mutta hyödyttöminä (kriittisiä osia puuttuu, mikä tekee tuotteesta käyttökelvottoman).
Pyydetty lähettämään uusi: luvattiin lähettää -> mitään ei tullut eikä meileihin vastattu.
Asiakaspalveluun soitettu saksaan tuhat kertaa, englanniksi on muuten turha yrittää asioida eli saksan taidot on must have.
Kolmen kuukauden jälkeen ei tuotetta, joten pyydetty maksamaan rahat takaisin. Luvataan luvataan, mitään ei kuulu, mitään ei makseta. Taas noin 5:nen soiton jälkeen ilmoitetaan, että mitään ei voida maksaa takaisin, ellei alkuperäistä tuotetta lähetetä takaisin.
Älkää te erehtykö!! Seuraavalla saksan reissulla tekisi mieli ajaa muutama sata km paikan päälle ja sanoa muutama harkittu sana.- Yllättynyt
Kirjoitan tännekin tuoreen kokemuksemme.
Eli tilasimme PP:sta maaliskuun lopussa vaunut, tarvikkeita, turvakaukalon ja isofixin. Saimme tilauksesta välittömästi automaattivahvistuksen ja jäimme odottelemaan toimitusaikoja. Kahden viikon kuluttua tilauksesta kyllästyimme odottelemaan ja lähetimme 2-3 sähköpostia. Niistä viimeisessä totesimme, että perumme tilauksemme, ellei toimitusaikoja lähetetä kirjallisesti 24 tunnin kuluessa.
Tämän viestin jälkeen päätimme vielä soittaa asiakaspalveluun ja saimme kiinnin henkilön, joka lupasi, että "kaikki tuotteet lähtevät ensi viikolla". Hän lupasi myös lähettää saman toimitusajan kirjallisesti sähköpostiimme vielä samana päivänä. Postia ei tullut, joten soitimme seuraavana päivänä uudestaan asiakaspalvelunumeroon ja puhelimeen vastasi eri henkilö, joka ei osannutkaan sanoa toimituaikoja. Hän kuitenkin lupasi selvittää ne ja ilmoittaa meille.
Heti tämän puhelun jälkeen saimme ilmoituksen, että osa tuotteista (kaukalo ja isofix) on lähetetty. Saimme lähetyksen seurantanumeron ja toimitus DPD:n kautta oli todella nopea. Paketista löytyi oikean merkkinen kaukalo (malli väärä) ja oikea isofix. Turvakaukaloon olimme kuitenkin tyytyväisiä, sillä se oli kalliimpi kuin tilaamamme. Seuraavana päivänä meille lähetettiin myös vaunujen ja niiden tarvikkeiden toimitusajat, jotka olivat meille liian pitkät (4 kk tilauksesta).
Tiedustelimme vielä parilla sähköpostilla, lyhentäisikö värin vaihtaminen toimitusaikaa. Kun selvisi, että värinkään vaihtaminen ei asiaa auttaisi, päätimme perua lopputilauksemme. Soitimme jälleen asiakaspalveluun ja peruimme tilauksemme ensin puhelimitse. Peruutuksen ja vaatimuksen rahojen palauttamisesta lähetimme myös sähköpostitse henkilölle, jonka kanssa olimme puhelimessa keskustelleet. Tämän sähköpostin vastaaottamisesta vaadimme kuittauksen, jonka saimme heti lähettämistä seuraavana päivänä. Rahat palautettiin seuraavalla viikolla. - eikoskaanenää
Yllättynyt kirjoitti:
Kirjoitan tännekin tuoreen kokemuksemme.
Eli tilasimme PP:sta maaliskuun lopussa vaunut, tarvikkeita, turvakaukalon ja isofixin. Saimme tilauksesta välittömästi automaattivahvistuksen ja jäimme odottelemaan toimitusaikoja. Kahden viikon kuluttua tilauksesta kyllästyimme odottelemaan ja lähetimme 2-3 sähköpostia. Niistä viimeisessä totesimme, että perumme tilauksemme, ellei toimitusaikoja lähetetä kirjallisesti 24 tunnin kuluessa.
Tämän viestin jälkeen päätimme vielä soittaa asiakaspalveluun ja saimme kiinnin henkilön, joka lupasi, että "kaikki tuotteet lähtevät ensi viikolla". Hän lupasi myös lähettää saman toimitusajan kirjallisesti sähköpostiimme vielä samana päivänä. Postia ei tullut, joten soitimme seuraavana päivänä uudestaan asiakaspalvelunumeroon ja puhelimeen vastasi eri henkilö, joka ei osannutkaan sanoa toimituaikoja. Hän kuitenkin lupasi selvittää ne ja ilmoittaa meille.
Heti tämän puhelun jälkeen saimme ilmoituksen, että osa tuotteista (kaukalo ja isofix) on lähetetty. Saimme lähetyksen seurantanumeron ja toimitus DPD:n kautta oli todella nopea. Paketista löytyi oikean merkkinen kaukalo (malli väärä) ja oikea isofix. Turvakaukaloon olimme kuitenkin tyytyväisiä, sillä se oli kalliimpi kuin tilaamamme. Seuraavana päivänä meille lähetettiin myös vaunujen ja niiden tarvikkeiden toimitusajat, jotka olivat meille liian pitkät (4 kk tilauksesta).
Tiedustelimme vielä parilla sähköpostilla, lyhentäisikö värin vaihtaminen toimitusaikaa. Kun selvisi, että värinkään vaihtaminen ei asiaa auttaisi, päätimme perua lopputilauksemme. Soitimme jälleen asiakaspalveluun ja peruimme tilauksemme ensin puhelimitse. Peruutuksen ja vaatimuksen rahojen palauttamisesta lähetimme myös sähköpostitse henkilölle, jonka kanssa olimme puhelimessa keskustelleet. Tämän sähköpostin vastaaottamisesta vaadimme kuittauksen, jonka saimme heti lähettämistä seuraavana päivänä. Rahat palautettiin seuraavalla viikolla.Minä olen odottanut turvaistuinta jo tammikuusta saakka. Säännöllisesti kyselen sähköpostilla ja yhtä säännöllisesti saan vastauksia, että tuotetta tulee aivan pian ja he lähettävät sen sitten välittömästi. Nyt alkaa jo kiehua yli, kun vauva ei pian enää mahdu kaukaloonsa. (Ja minä kun kuvittelin hankkivani istuimen hyvissä ajoin!)
Aloin jo epäillä, onko firma kenties konkurssin partaalla. "Lohduttavaa" kuulla että hiljattain on muillakin ollut samoja ongelmia - siis lohduttavaa sikäli, että rahat on sentään palautettu. Nyt viimeisimmässä vihaisessa sähköpostiviestissäni palauttamaan Visa-maksuni. Seuraavaksi otan yhteyttä suoraan Visaan. - viimeinen kerta
eikoskaanenää kirjoitti:
Minä olen odottanut turvaistuinta jo tammikuusta saakka. Säännöllisesti kyselen sähköpostilla ja yhtä säännöllisesti saan vastauksia, että tuotetta tulee aivan pian ja he lähettävät sen sitten välittömästi. Nyt alkaa jo kiehua yli, kun vauva ei pian enää mahdu kaukaloonsa. (Ja minä kun kuvittelin hankkivani istuimen hyvissä ajoin!)
Aloin jo epäillä, onko firma kenties konkurssin partaalla. "Lohduttavaa" kuulla että hiljattain on muillakin ollut samoja ongelmia - siis lohduttavaa sikäli, että rahat on sentään palautettu. Nyt viimeisimmässä vihaisessa sähköpostiviestissäni palauttamaan Visa-maksuni. Seuraavaksi otan yhteyttä suoraan Visaan.Mulla jäi turvakaukalo, telakka, rattaat ja lisäpyörät saapumatta. Väittivät vain että lähetetty on huhtikuussa, vieläkään ei paketti ole saapunut, eikä suostuneet rahoja palauttamaan. Onneksi olin maksanut tilauksen nordean masterilla, jossa vielä silloin oli nettiostoturva, joten sain rahani takaisin sitä kautta. Luojan Kiitos!!!!!! Mutta ilmeisesti tämä nettiostoturva ei enää ole voimassa kyseisellä kortilla.
- retkis
Olemme käyttäneet suomalaisia liikkeitä hankkiessamme lapselle tarvikkeita. Löysimme vahingossa netistä uuden liikkeen viime syksyllä Wausportin. Tilasimme sieltä lastenkantorinkan ja toimitus tuli parissa päivässä, laskun maksamisesta. Nyt hankimme samasta paikasta croozerin kid1 pyöräkärryn ja paketti tuli kotio asti. Olemme olleet palveluun tosi tyytyväisiä, joten voimme suositella.
- .anon.
Edellinen viesti vaikuttaa huonosti peitellyltä mainokselta. Ketä asiakasta kiinnostaa, että Wausport on uusi? Ja miksi pitää korostaa, että liike löytyi "vahingossa"?
- ******
No eipä ole varsinainen lastentarvikeliike, josta saisi kaikkea. Todella turhaa mainontaa.
- Tyytyväinen äippä
Meillä positiivinen kokemus pingpong-onlinesta. Tilasimme tuplarattaisiin uudet renkaat, toimitus luvattiin vasta 8 vkon kuluttua, mutta meillä ei ollut asian kanssa mikään kiire. Renkaat saapuivat kotiovelle 4vkon kuluttua tilauksesta. Sitä ennen tuli sähköpostiin viesti, jossa DPD:n lähetyksen seurantatiedot. Paketti oli perillä 2pvää sähköpostin saapumisen jälkeen.
- jte
Olipa positiivista. Sait oikein maksamasi tavarat. Tietysti tällainenkin kokemus voidaan lukea positiiviseksi, kun firma toimittaa jotain oikein ja vielä lupaamassaan ajassa. Kyllä 4 kpl renkaita pitäisikin tulla tuossa ajassa vaikka Kiinasta. Ilmoituksen lähetti DPD, kuten näillä kuljetusfirmoilla on tapana, jotta vastaanottaja tietäisi varautua lähetyksen saapumiseen.
Jos joku nykyihminen käy ostamassa tavallisesta kaupasta jotain, saa heti tuotteen mukaansa sen maksettuaan, sitä ei pidetä mitenkään niin positiivisena, että siitä pitäisi kirjoittaa palstoille. Omituisia nänä nykyajan virtuaalimaailman ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854