Laittakaahan linkkejä, mistä löytyy niit hääpukuja.
Hukassa sivu, missä oli semmosia vähän erikoisia pukuja. Ei perus valkosta, vaan vähän värikkäämpiä.
morsiuspuku
2
368
Vastaukset
- TaijanKimallus
Laita viestiä suoraan taijankimallus@suomi24.fi, kymmeniä upeita ja erikoisia malleja useilla eri tehostevärillä saatavana omilla mitoillasi. Mailaa niin kerron mielelläni lisää. =)
- MissAutumn
Ehkä voisin auttaa, myyn nimittäin erinomaisesti palvelleen hääpukuni:
http://shiomega.1g.fi/kuvat/Myyd%E4%E4n/haapuku/
Puku on ostettu viime keväänä ja sitä on käytetty kerran tänä kesänä. Kunto on siis erinomainen, ei ole virunut kaapissa pitkiä aikoja. Puku on väriltään norsunluunvalkoinen ja siinä on upeita viininpunaisia helmikirjailuja ja sievä viininpunainen nauha vyötärön korkeudella. Puku on taftia ja kooltaan 36. Puvussa on laahus, mutta hyvin minä siinä jenkat ja valssit tanssin. Minä olen kooltani 36/38 ja pituus on minulla 167cm. Mukaan tarjoukseen tulee kaksivanteinen alushame (satiinia, jossa tylliä), joka pitää puvun ryhdikkäänä ja pukupussi. Pukuun saa liitettyä olkaimet, ne ovat irrallisina.
Hintaa olisi tällä Special Dayn Sandy-puvulla vain 350 euroa ja kaupan päällisiksi mukaan saa alushameen ja pukupussin.
Olen muuttamassa viikon kuluttua Ranskaan, joten otathan pikaisesti yhteyttä sähköpostiini: harjusaari@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728