sopiiko

skopu m ja oinas n

mitä mieltä olette sopiiko skopu m ja oinas n toisilleen ja miten

8

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkutyttö

haastetta olisi molemmin puolin, ja varmasti intohimoista...mutta alkuhuuman jälkeen voi olla että homma hiipuu.
      mitkä olisi suurimmat erot??...hmm, ehkä elämänkatsomus, oinas kuitenkin aika syvällinen ja pohtija tyyppi, skopu hyvin maanläheinen ja realisti...
      mutta en tiedä tasapainottavatko vai erottaako...

en tiedä yhtään paria skopu-oinas ...

• pohtijatyyppi????!

ei vois vähempää vikaan mennä.eihän oinas ehdi pohtimaan kun koko aika koheltaa johkin suuntaan tai miettii pinnallisia materialistisia asioita, mistä sais rahaa ja paljon heti mulle kaikki tänne-tyyliin, minä minä minä. siinä ei henkisiä asioita mietiskellä! HAHHHHAAA,never oinas!

• oikkutyttö
        pohtijatyyppi????! kirjoitti:

ei vois vähempää vikaan mennä.eihän oinas ehdi pohtimaan kun koko aika koheltaa johkin suuntaan tai miettii pinnallisia materialistisia asioita, mistä sais rahaa ja paljon heti mulle kaikki tänne-tyyliin, minä minä minä. siinä ei henkisiä asioita mietiskellä! HAHHHHAAA,never oinas!

oinastasi pätkääkään !!

• oinas vm-1970

itse olen juuri myös tuollainen pohtija ja syvällinen...vaikka joku tuossa mainitsi että oinaat on koheltajia jne..ehkä nuoret/teinit voi oinaana ollakkin sellaisia mutta kun ikää tulee niin tuo syvällisyys korostuu. En muuten oinaana ajattele materialisesti, olen hyvin iloinen siitä että saan tehdä työtä vain työn takia, raha tulee sivuseikkana.

skorpionin kanssa en ole koskaan seurustellut mutta koska perheessä on sisaret skorppareita niin ainakin se että molemmat merkit on hyvin voimakastahtoisia ja oinas kyllä varmaankin tulisempi, valtataistelua tulisi varmaan oinas-skorppari suhteissa aikas paljon.

• iäkäs oinas
        pohtijatyyppi????! kirjoitti:

en ole koskaan perustanut rahasta, vaikka tarkka niistä vähistäni olenkin ollut. Köyhänä synnyin ja köyhänä kuolen mutta EVVK! Kunhan on leipää, juustoa ja katto pään päällä.

• ...mutta ei

...sit toimi. Mulla on ollut useitakin skorpparimiehiä. Jotenkin vaan tuntuu, että puhun aivan eri kieltä heidän kanssaan, eli emme siis pohjimmiltaan ymmärrä toisiamme. Ja seksuaalisesti oinas on liian hyökkäävä skopumiehelle. Vie tältä munat niin sanotusti.

• oinaslady

mutta alettiin muuttua pikkuhiljaa muumioiksi.Jotain puuttui, tiimihenkeä ei kehittynyt, vaikka riidelläkään ei tarvinnut juurikaan.

• oinaslady

ei menny munat, jäi niistä vielä seuraavallekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe