Varhaisjakajan eka yö? Sähläystä?:)

juulis86

Ens viikon lopulla alkaa mulla kesätyö, eli varhaisjakelu. Mulla on autopiiri, n.20km. Hirveen sekavaa asuntoaluetta.
Miten teillä on menny ensimmäine yö? Ootteko pahasti mokaillu? Monta jääny ilman lehtee? :)

4

2104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekaa kertaa

varhaisjakelussa... Tosin mulla on näin alkuun harjoittelua, toinen kesätyöläinen opetti/opettaa mulle mm. ajoreitin, itse en ajanut vielä tänään autoa, vaan "yritin olla apuna", availin ovia ja jaoin muutamiin taloihin lehdet. :D Muutama päivä viel harjotteluu ja loppuviikosta pitäs tulla toimeen ihan omillaan.:D
      En ole koskaan ennen ajanut automaattivaihteisella autolla, joten siinä voi olla pientä totuttelua.
      Vaikutti alkuun melko sekavalta hommalta, mutta ihan hyvin tämä päivä meni ;) Luullakseni en mokaillut ollenkaan, mut senhän näkee sit vasta myöhemmin , tuleeko valituksia ...;D

• Maasta se pienikin ponnistaa

Aika kauhiaa koheltamista oli eka yö aikanaan. Melkein jo kirosin että takuulla on ensimmäinen ja viiminen yö, mut kyllä se siitä sitten lähti. Oli pakko säilyttää ekan yön jälkeinen nippulappu. Ei ollu iloista luettavaa. Nykysellään naurattaa lähinnä. x) Oon välillä näyttänyt sitä harjoittelijoille, jotta ei sitä aina eka yö ihan putkeen mee, mut äkkiäkö tuon kuitenkin oppii. :)

• niin minäkin

Kyllä muistan,kun olin jakajana,niin ensimmäiset yöt oli karmeita,eikä sitä voinut käsittää,kuinka muka 5 piiriä jakaa 3:ssa tunnissa,mutta jonkin aikaa,kun on jakanut,niin siitä se lähtee rullaamaan,ja jakovihkoon ei tarvitse,kuin vilkaista.

• on piirit
        niin minäkin kirjoitti:

Kyllä muistan,kun olin jakajana,niin ensimmäiset yöt oli karmeita,eikä sitä voinut käsittää,kuinka muka 5 piiriä jakaa 3:ssa tunnissa,mutta jonkin aikaa,kun on jakanut,niin siitä se lähtee rullaamaan,ja jakovihkoon ei tarvitse,kuin vilkaista.

jos 5kpl kolmeen tuntiin jakaa.. -.- Tai sitten ne on autopiirejä. Ei tartte kuin kaasua painaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7332
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37