Kauhuaiheista goottirockia?

Tarkoituksenani olisi löytää perinteistä goottirockia, nimenomaan sitä kauhuaiheista. Inkubus Sukkubus, Nosferatu, Two Witches jne. tyylistä.

Metallia en voi sietää, joten ei kannata ehdottaa mitään Cradle of Filthiiä tai Lacrimosaa..

7

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievaan....

Varmaan ensimmäinen gootti aiheinen keskustelu tällä palstalla. :O

• Jyik

Shadow Reichenstein tehny kaksi albumia. Tsekkaa onko Myspacessa? Levyä löytyy ainakin Porin Jungle recordsista, itse tilasin sieltä. Suosittelen tätä orkkaa!

• Undercover Slut
      • yun-yun

Ainoa joka kuuntelee Behemothia? HAH. Ja eikös ketjun aloittaja nimenomaan sanonut inhoavansa metallia? :DD

• moonpath

Aatteen kanssa kasvettu puolison kanssa ikuisuuden ja hetki sitten vierailtiin Lumouksessa=) suosittelisin itse the Cure, Bauhaus, clan of xymox, siouxie and banshees, star industry, voices of masada, beautui morti, bay laurel, das ich=) doo nuita löytyy multa=)
      sitten on industrial,ebm ja elektro viel eriksee jne----
      mutta jos kiinnostaa vinkit jne ota ihmeessä yhteyttä.

• Ketjun aloittaja

Joo, tuttuja nimiä kaikki. Olen kuunnellut tätä musaa jotain viitisen vuotta, eli nuo isot bändit ovat jo hallussa. Olen kahtena edellisenä kesänä käynyt Lumouksessa, ja olin siellä myös tänä kesänä. Käyn myös aktiivisesti klubeilla, en ole aloittelija :D. Tuosta edellisestä viestistä tuli vähän sellainen viba, että neuvotaan babybatiä :D

• ...

Creature Feature, et kyllä tykkää siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6812
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4191
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3426
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3342
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      177
      3267
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3259
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2769
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      31
      1800
    9. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      40
      1776
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1664
    Aihe