Ihmeisiä

änimöl

Kenellä tuntuu siltä joskus kuin hän hengittäisi luonnon kanssa? Siltä kun sydän on auki ja haavoittuvainen. Sydän on nykypäivänä kiinni sen takia, koska maailmassa ihmiset ovat sidoksissa toisiinsa kärsimyksissään. Asiat saavat jatketta, ellei tule hyväuskoinen sattumoisin sydämmiimme käymään ja korjaa ajatuksen hyväksi... Tämä on tietenkin oppimista elämisen kautta, mutta tahdon että voitte sanoa, että uskotte. Kuolema yllättää aina, mutta jotain erittäin ihmeellistä yksilölle on tapahduttava, jotta kuollessa tuntui siltä, että eläminen oli todellakin sen arvoista, sillä se hetki kun huomaa, että ei voi enään tähdätä huomiseen, ihminen antautuu. Sydän on lihas, joka lähettää sähköä. Iho on vain kuori, joka pitää lihan koossa. Kun antauduin asialle, että en ole koskaan yksin, sama sitten kuinka syvällä maan sisällä olen, jollain ihmeen tavalla joku ihminen saavuttaa mieleni. Sanon sitä ihmeeksi, sillä en tunne täysin sitä tapaa, miten Hertsit liikkuvat ihmisestä ihmiselle, mutta kun jo sanon tämän, niin tunnen sen totena, koska meillä kaikilla on suojelusenkeleitä jotka pitävät meidät iloisina, jos uskallamme/osaamme kuunnella. Nöyryys pienuuttamme kohtaan tuo eteemme aina totuuden. Olemme osa luontoa. Siis kysymys on, että kenestä tuntuu siltä, ettei sydän hengitä omaa kauneutta? Haluan keskustella tästä uskaliaitten kanssa. Ja he jotka tietävät opettavan paikkansa tässä maailmassa, niin nostakoot vain päänsä ja hymyilkööt. Olemme maailman ihmisiä ja meillä on yhteinen päämäärä. Tanssi. Oma tanssi yhteinen jaettu tanssi. Itseopiskelu suurimmassa mielen jaottelussa. Raikkaimmassa paikassa, kirkkaimmin värein. Rahalla ei ole muuta käyttöä paitsi turvata tämä pohja elämälle. Mutta todellinen kieli tulee esiin kun uskaltaa näyttää haavansa. Kaikki tietää, kukaan ei uskalla. Jos joku sen tekee kokeillakseen, muut pahaiset ihmiset odottaa tilaisuutta saada nauraa tälle, sillä he eivät ymmärrä, että rakkaus ei tule itsestään, vaan siihen on otettava osaa.

2

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änimöl

Mitä tänään pyörii mielessä tähän lisättävää on, että minä olen itse itseni tiellä rakkaudessa eikä kukaan muu, koskaan. eikä ole koskaan ollutkaan, jos täysin totta puhutaan.. Sydän on oltava auki.. On oltava täysin tietoinen voimastaan ja kerättävä itsevarmuutensa siitä, mikä on kaunista ja mukavaa. Simppeli homma, vaikkakin istun toimistossa rumien seinien sisällä missä tuntuu, että maailma katoaa käsistä, mutta mihinkäs muuhun elämässä kannattaa sijoittaa kuin vapauteen liikkua ja olla kevein mielin. Mikään muu asia ei johda moninaisiin iloihin kuin keveys.

• änimöl

...On nykyään ajaa teidät pois näiltä palstoilta aivan rehellisesti... Täällä ihminen tuhlaa aikaansa, ellei asiat tule selviksi ja tuntuu siltä, että ei ihminen tule täällä ainakaan selväksi... Minäkin istun töissä aina kun tänne kirjottelen...(kovaa työtä huhhuh).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe