Menossa viikoksi Prahaan ja luppoaikaa jonnin verran. Onko Prahassa mitään järkeä vuokrata pyörää ja päiväseltään fillaroida johonkin max 30 km päähän ? Olen vanhoista oppaista lueskellut ettei Praha ainakaan mikään pyöräretkikohde ole ollut, olisiko tilanne muuttunut. Niin ja mitä kannattaisi nähdä jos tähän vaihtoehtoon päätyy ?
Pyöräily Prahassa ?
3
603
Vastaukset
- No Joo
Vankimmista kriteereistä olla vuokraamatta pyörää
on järjetön liikenne. Siellä tapahtuu vakavia ko-
lareita lähes päivittäin. Nopeusrajoituksia ei
juurikaan kunnioiteta ja valoissakin jalankulkija
pärjää vain massavoimalla.
Ota juna tms. ja vuokraa kohdekaupungissa, niin
todennäköisyydet ehjään pyöräilyyn paranevat.- rinufhg
Lähellä Prahaa, Kutna Horassa olen usein tavannut/nähnyt pyöräilijöitä italialaisia ranskalaisia ja tietenkin tsekkejä. Vinkkinä tämä on vaatimaton kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta yksi vinkki tämäkin.
- No Joo
rinufhg kirjoitti:
Lähellä Prahaa, Kutna Horassa olen usein tavannut/nähnyt pyöräilijöitä italialaisia ranskalaisia ja tietenkin tsekkejä. Vinkkinä tämä on vaatimaton kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta yksi vinkki tämäkin.
onkin suositumpaa Prahan ulkopuolella mm. Määris-
sä, jossa maaston vaihtelut ovat suuria. Siellä
näkyy myös pienteillä kilpapyöräilynharrastajia,
koska ruuhkasta ei ole pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154