hehh :D

mika,

onkos muuten kukaan kokeillu kävellä julkisella paikalla joku kunnon metsästyspuukko vyöltä roikkuen? Olis kyl vamaan näkemisen arvoisia ilmeitä ihmisillä kun kävelis kaupungin läpi kiiltävä puukonkahva näkyen. :D vois joskus kietasta ton puukon tupen vyöhön ja pistää takin silleen sen päälle että ei muut tiedä ettei siinä puukkoa olekkaan... mitähän poliisit sanois jos tulis tutkimaan? :D vois tulla vähän sanomista.

7

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadzio de Santis

Siinä voi käydä kuten pari päivää sitten helsingissä, kun mies osti pojalleen nallipyssyn ja tarkisti kaupan pihalla passaako nallit siihen. Loppuhan on historiaa: Kaupunkilaiset säikähtivät selättömiksi, poliisi hälytettiin paikalle, karhuryhmä katkoi mieheltä solisluut ja paketoi nippusiteillä ja alligaattoriteipillä piiskan takapenkille... ja nyt miestä syytetään ties mistä.

Nykyään kannattaa liueta mahdollisimman sukkelasti paikalta, jos sattuu pudottamaan kaljapullon... rikottu pullo lasketaan teräaseeksi, ja varsinkin kaupunkilaispoliisilla on siinä vaiheessa liipaisin herkällä.

• mika,

toihan on jo melkein amerikan meininkiä. :S

• kaikkia sitä on

...ja tuollainen tyyppi vielä kyselee toisaalla miten saisi ysimillisen luvan. Kaikkia apinoita sitä piisaakin tässä maailmassa.

• mika,

no mitä pahaa? kai sitä saa vähän pilailla. en mä tekis pahaa kärpäsellekkään!

• Itse kannan työasusteissani Moraa jokainen arkipäivä julkisella paikalla ja vapaalla ollessa on kaksi puukkoa vyöllä suurimman osan ajasta. En tietenkään kanna näitä mukana, mikäli olen menossa ravintolaan tms. riskialttiiseen paikkaan, mutta yleensä liikun kylillä samoissa vermeissä kuin metsässä.

Ei ole vaikuttanut ysimillisen lupiin, vaikka poliisiasemallakin olen asioinut käyttöesineet vyöllä.

Järjenkäyttö näissäkin asioissa on vielä pohjoisessa sallittua, vaikka laki sanoo mitä sanoo.

• urtta

Tulee käveltyä puukko vyöllä aina metsään mennessä ja tullessa, lähinnä jossain liikenneasemalla tankatessa, joskus kylilläkin.
      Onhan siinä eroa jos puukon kantaja on metsämies kuin että olisi narkkarin tuntomerkit.

• pahaa

narkkareissa on taas heitä syrjitään.. he ovat vain kovia kokeineita ihmisiä ja hakevat turvaa huumeista.. heheheheheh vittu mitä paskaa.. pitäis kaikki päästää päiviltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37