Maanantain iltasanomissa listattiin huonoinpia
palkkoja. Yksityisten alojen palkat alkoivat 1480 eurosta ylöspäin. Kouvolalaisen lumonin
työntekijöiden palkka 1400-1450 e. vaikka olisi
ollut useamman vuoden talossa töissä. Se siitä
kilpailukykyisestä palkasta.
surkeimmat palkat
13
2745
Vastaukset
- dothefake
Vieläköhän ratapihalla on...........
- HULLU PALKKA
KAMU NÄYTI PALKKAKUITTI NIIN SIIN OLI 3000 € KUUS!!!
- ....
kun hullua yllytit.
Et ole ihan viisas sinäkään.
- Yrittäjä..
Olen kuullut, että tuolla olisi alhaiset palkat, mutta tuohan nyt on jo naurettavaa. Tuolla "palkalla" maksaa vuokran/lyhennyksen ja siinä se. Mutta niin kauan kun on tekijöitä, on myös maksajia.
- maketheoriginal
kanaloissa palkkaus ylipäätään? entäs hampurilaisketjuissa?
- dothefake
Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.
dothefake kirjoitti:
Kanoille ei varsinaisesti makseta palkkaa, vaan saavat työsuhde-etuna majoituksen ja täyden ylläpidon. Hampurilaisketjuissa tilanne on muuten sama, mutta ne eivät tarjoa majoitusta.
:-)), päivän paras ehdottomasti! Rehellinen ja suora vastaus kysymykseen, hyvä!!
- McGyver
dothefake kirjoitti:
Pisin hampurilaisketju jonka olen nähnyt, taisi olla 6 kerrospurilaista mäkkärin pöydällä.
- dothefake
McGyver kirjoitti:
Pisin hampurilaisketju jonka olen nähnyt, taisi olla 6 kerrospurilaista mäkkärin pöydällä.
Myönnän, että tulin juuri pilkunnussijoiden kokouksesta.
, mutta olivatko ne horisontaalisesti vai vertikaalisti. - Seuraavassa huoneustossa .....
dothefake kirjoitti:
Myönnän, että tulin juuri pilkunnussijoiden kokouksesta.
, mutta olivatko ne horisontaalisesti vai vertikaalisti.Pisteennussijoiden "palaverissä" ...........
Oli ihme , että ei käytävällä tavattu ! he he he - dothefake
Seuraavassa huoneustossa ..... kirjoitti:
Pisteennussijoiden "palaverissä" ...........
Oli ihme , että ei käytävällä tavattu ! he he heKuulimme kyllä, kun ilkuitte pilkunnussijoita ja remensitte panevanne pisteen iin päälle. Me pilkunnussijat saamme aina kantaa raskaimman taakan, kukaan ei koskaan moiti kaksoispisteennussijoita jne. Ehdotankin, että lopetamme tämän raaán kissanhännänvedon ja perustamme yhteisen kattojärjestön: Välimerkinnussijoiden liiton.
Samalla voisimme ehdottaa, että nykyisen yliopistoon sisäänkirjautumisen sijasta alettaisiin käyttää termiä yliopiston sisäänpyrkimiskokeet.
- ja asuminen
niin,,, hyvin kallista olisi asua suomessa, vaikka moni sieltä muuttanut haluaisi asua suomessa.
- kukko22
ja Bevesysillä 7€/h...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778