William Petersen siirtyy CSI:n tuotantotiimiin!
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/uutiset.shtml?674006
Gil Grissom jättää CSI:n!!!!
8
1417
Vastaukset
- ..^^..
wanha...
- Beibiibrit
Todella ärsyttävä juttu, kun vedetään pois päähenkilö :/
Aatelkaa nyt jos vaikka CSI Miamista lähtis Horatio sarjaan ei jäis mitää ideaa :D
Mut sentää se välil vierailee jaksois jne. mut en tykkää ku tulee vaa Saran ja Grissomin happy ending. - toisoioo
Beibiibrit kirjoitti:
Todella ärsyttävä juttu, kun vedetään pois päähenkilö :/
Aatelkaa nyt jos vaikka CSI Miamista lähtis Horatio sarjaan ei jäis mitää ideaa :D
Mut sentää se välil vierailee jaksois jne. mut en tykkää ku tulee vaa Saran ja Grissomin happy ending."Todella ärsyttävä juttu, kun vedetään pois päähenkilö :/
Aatelkaa nyt jos vaikka CSI Miamista lähtis Horatio sarjaan ei jäis mitää ideaa :D "
Aatelkaa tosiaan. Sittenhän sitä sarjaa voisi jopa katsoa! Erittäin hyvä idea!
- mä sanon
Olen itkenyt NIIN paljon katkeria kyyneleitä!
- grissomfan
Samoin. Ei taida CSI tästä enää nousta nyt kun myös Jorja Fox(Sara) ja Gary Dourdan(Warrick) ovat lähteneet!
- nimetön81
grissomfan kirjoitti:
Samoin. Ei taida CSI tästä enää nousta nyt kun myös Jorja Fox(Sara) ja Gary Dourdan(Warrick) ovat lähteneet!
mä oon kyl kans aika pettyny et grissom lähtee sarjasta pois...
- jorjafan
grissomfan kirjoitti:
Sara on aivan loistava hahmo... pidän todella paljon ja Jorja osaa todella näytellä.
En voi muuta kuin hymyillä ajatuksesta Gil:n ja Saran onnellinen loppu. Ne on vaan luotu toisilleen. Minkä sille voi. :D
- se mittää sarjaa jätä
siirtyy tuotantotiimin puolelle,mutta jatkaa sarjassa,näkyy vain vähemmin. taas otsikot hämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236