Jyry-Sisun ja teen siihen kakkosnelosesta puu-
lavan.Lähtisin Etelä-Suomen siirtotyömaille
hiekan ajoon.Ajan pitkää päivää,ja nukun Jyryn
ohjaamossa.Onko järkeä?
onko järkeä,jos ostan
6
1893
Vastaukset
- oma viestisi
niin huomaat että ei sulla ole järkeä.
- ostat
142:sen makuuhytillisen kanjan, äänenvaimenin pois ja putki ylös. Sitten vaan santaa lavalle.
- nousee
teli kuorman kanssa!Ja kanjan pystyputkilla
vois puulava syttyä tuleen.
- on järkee,
jos saat sen paketin halvalla, niin sinun pääomakulut on pienet, minä olen ajanut jo melkein kymmenen vuotta etelä-suomessa soraa kolmiakselisella Jyry-Sisulla, jolla ajettu noin 2,5 miljoonaa kilometriä,
ja olen kotikuntani suurituloisimpia merkkihenkilöitä suurine tuloineen. - Nimetön
puhutaan asiaa. Pelittävä ratkaisu maansiirtoon mutta itse en enää viittis lähteä siirtotyömaille sillä omalta paikkakunnalta löytyisi ajoja niin paljon kuin ikinä kerkeis ajaa. Tosin jos uni tulee paremmin jyryn hytissä kuin narisevan muijan vieressä niin mikä ettei...
- jyryllä
Hiton hyvä ajatus,mut 40 vuotta myöhässä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251