Youtuben sekä muiden firefoxin/explorerin kautta katsotuissa videopätkissä katselu loppuu tilanteesta riippuen 1s-n.30s sisään, heittää virheilmoituksen jossa "ongelman havaitessa päällä flasplayer". Kaikki mahdolliset ajurit, ohjelmat ja jopa xp ajettu uudelleen koneelle. Ei toimi. Nyt uusien kikkailujen (ajoin xp:n ajurit uudelleen) jälkeen tekee saman mutta heittää heti koko internetsivun pois.win media player pyörittää videota, ääni toimii, kuva ei.win dvd ilmottaa dvd elokuvan (ostettu) katselussa että peiton luonti ei onnistu, eikä mitään tapahdu.
Onko kokemuksia ja neuvoja? virus vai kovalevy paskana. viruksia ei ole löytynyt, kaikki mahdollinen uusittu ja ajettu sisään.
kiitos
videot(esim. you tube) katkeaa, heittää selaimen kiinni
3
746
Vastaukset
Onko Flash päivitetty?
- 56ca001
Luulen että troijalainen ohjaili konettas,samoin kävi minulla ,ei antanut kuin 10-30sek pitää konetta auki katkas ja kytki itse takasin siks en saanu viruksen poistoa pelaan ennen kuin sain hakattua mustan pahvin auki ja pääsin vikatila käytään siitä se sit korjaantu, Niitä on aika juonia, Inttex exbloreria en suosittele koko koneelle, mootsilla safari oopera. siinä kevyet hakujutut.en itekään oo mestari,kantapään kautta opetellu. romuista rakensin ekan koneeni, ohjelmat vähän hakusessa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351