HEI VAAN KAIKILLE;KESKUSTELISIN YLESISESTI gWENISTÄ.Mitä mieltä olette, oletteko olleet keikoilla, tai ihan mitä ikinä vaan.!? Mitkä ovat lempibiisinne? mulla on what you waiting for, the sweet escape ja 4in the morning, cool ja hollaback- ja rich girl... no sit olis tietty lamb, voikohan kyseiseltä merkiltä ostaa jotain suomesta,ja jos voi,niin mistä? Laivalla oli joku lamb hajuvesi,mut hinta olikin pilvissä.. mut vastailkaapa mulle! ;)
Gwen Stefani,oh gosh:)
anaheim.girl
3
1831
Vastaukset
- GwEnFaNi
Early Winter
- xd
mulla on se hajuvesi..ihana tuoksu..en oo päässy keikalle mut mulla on se dvd..livenä sielt anaheimistä..on hyvä..tykkään eniten long way to go ja sit sen jälkeen kaikki on kakkosii..:D
- gwenabea
Gwen on paras! Biisesitä:What U waiting 4, Early Winter,Hollaback girl ainakin. Gwen on super!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124