Mitä maksaa nykyään ns. retrokuvat.
Viimeksi olen käynyt Bulgariassa v.2004.
Nyt lapsenlapseni on sinne menossa morsmaikkunsa kanssa, ja annan heille rahaa mukaan, sitoumuksella, että tuovat mummolle kuvan :D.
Lupaan ehkä vähän ekstraakin, kun mummon nähtäväksi tuovat.
retrokuvat
9
794
Vastaukset
- fff10
5 euroo kappale ,,,,,,,,,
- joskus käynyt
Kiitos vastauksestasi.En mene konkurssiin noilla hinnoilla ;)
- kesäkuun alussa
joskus käynyt kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.En mene konkurssiin noilla hinnoilla ;)
oli yhdeltä kuvattavalta 20 levaa(n.10€) ja kahdelta sit vähän lisää..ei taida ihan vitosella irrota kuvat..
- pätkiä
Vai ihan piruuttasiko hämäsit mummoa
- tyhmä kysymys
Mitä ne ovat ne "retrokuvat"? Voi kuulostaa vähän naurettavalta, mutta en ymmärrä.
- ainakin
että kyseiset "retro" kuvat ovat sellaisia, mihin pukeudutaan vanhanaikaisesti, isoihin mekkoihin, hattuihin ja koruihin (miehet tietysti erillä tavalla), kuvat ovat todella upeita ja rekvisiittaakin on (aseita, rahaa, holkkeja yms yms..) Kannattaa joskus mennä, itse olen ollut ja ollaan kavereiden kanssa taas menossa kunhan päästään bulgariaan asti ylihuomenna ;)
- Harza58
Jos joku saa retrokuvia 5 levaa kipale niin aika fakiiri on. En tiedä, tuleeko vastaus nyt liian myöhään mutta kävimme retrokuvasssa 17.7 50-vuotispäivän kunniaksi.
Itse kuvaus 1 kuva on ilmeisesti 15 levaa / hlö koska meidän eka kuva maksoi muistaakseni 45 levaa. Kuvia otettiin kymmenkunta kappaletta ja lisäkuvia sai ostaa 10 levaa / kpl- retromummo
Kiitos vastauksesta.
Nuoret ovat parasta aikaa paikan päällä.Ja, kuvat on otettu. Tekstiviesti tuli.
En nuukaillut tällä kertaa rahan kanssa, annoin 50 €.
Piirongin päälle laitan parhaimmalle paikalle, sitten kun sen saan. - Harza58
retromummo kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Nuoret ovat parasta aikaa paikan päällä.Ja, kuvat on otettu. Tekstiviesti tuli.
En nuukaillut tällä kertaa rahan kanssa, annoin 50 €.
Piirongin päälle laitan parhaimmalle paikalle, sitten kun sen saan.Sillähän saa jo monta kuvaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398