Ulkolämpötila 17,4 C, kosteusprosentti 85 ja umpipilvessä.
Enää tämä viikko ja sitten minäkin pääsen kesälaitumille :)
Nyt innolla töihin, ettei tarvitse lomalla lähteä paikkailemaan tekemättömiä töitä!
22.7.2008 huomenta
10
357
Vastaukset
- Eeva-Leena
Raittiina olen ja tarkoitus on pyrkiä pysymäänkin.
Perjantain jälkeen alkaa kesäloma.. Kävin eilen hoidossa ja ensi viikollekin on aika..
Näytön paikka: Ensimmäinen raitis loma on tulossa...- Kukkakeiju
Toivotan teille hyviä lomasäitä..
Kukkis myös raittiina. - raitistakin
nimipäivää!
josko se tästä taasen
- Uusi ja toivottavsti viimei...
Mulla tuli repsahdus kuukauden jälkeen. Haluan lopettaa ja aloitan yrityksen taas uudestaan. Kokeilen kahta uutta juttua. Harmittaa valtavasti, mutta en luovuta, vaan otan lisäapuja käyttöön.
Kun on saanut maistaa raittiutta edes hetken, niin tietää että sitä kannattaa tavoitella. Se on tärkeämpää kuin mikään muu. - vapautunut 40+
Uusi ja toivottavsti viimei... kirjoitti:
Mulla tuli repsahdus kuukauden jälkeen. Haluan lopettaa ja aloitan yrityksen taas uudestaan. Kokeilen kahta uutta juttua. Harmittaa valtavasti, mutta en luovuta, vaan otan lisäapuja käyttöön.
Kun on saanut maistaa raittiutta edes hetken, niin tietää että sitä kannattaa tavoitella. Se on tärkeämpää kuin mikään muu.kannattaa vaan sitkeästi yrittää uudestaan.
Minulla tänään raitis ja hyvä olo. Olen nimittäin kolmatta päivää tupakkalakossa (mietteitäni voi lukea tuosta tupakkaosastosta nimimerkillä "Keuhkot puhtaaksi"). Tämä yritys on ensimmäinen.
Kyllä tämä päihteettömyys antaa sisäistä rauhaa. Täältä saa myös kannustusta heikkoihin hetkiin. - OnkelNainen80
Uusi ja toivottavsti viimei... kirjoitti:
Kun on saanut maistaa raittiutta edes hetken, niin tietää että sitä kannattaa tavoitella. Se on tärkeämpää kuin mikään muu.Tässä itsekin mietiskellyt syviä ja syntejä, olin siis 6vko tipaton ja sitten eräs perjantai päätin ottaa kavereiden kanssa. Join itseni "mukavaksi", mutta onneksi en sammunut, kaatuillut saatikka ottanut korjaavaa lauantaina -eli join niinkuin "ei alkoholistit". Olen siitä onnellinen, ja hauskaa oli en silti aio luottaa tähän onneeni, että "no, minähän siis voin juodakin yhtenä päivänä, viikonloppuisin" koska siitä se sitten lipsuisi. Jos taas ajattelen niin, että repsahdin ja nyt täytyy aloittaa alusta -masentaa. Pakko ajatella että hauskaa oli, hyvä tuurikin ja nyt koetan rikkoa sen 6vko kuitenkin. Terassilla istumiset ei siis tule kuuloonkaan :)
- Enzian
Meillä asteet on laskeneet väliaikaisesti kahdenkympin päälle, tuntuupas kylmältä..;-). Minäkin koitan tässä töitä ahertaa pois alta, kun loppuviikosta pölähdetään tyttökaverin kanssa päiväreissulle Italiaan.
Raitista päivää kaikille, jotka raittiutta haluaa. Ja Skool niille, jotka maljan nostaa! - Saniliina
Onpas näköjään vierähtänyt useita päiviä ilman raittiusilmoitusta! No, ihan hyvin ne päivät ovat menneet, ei ongelmia ainakaan alkoholin kanssa.
Ei tosin ihan vesiselvänäkään...
Olipahan sukulaisen syntymäpäivät tässä viikonloppuna, ja siellä tuli kilistettyä kuohuviinilasi. Olin autolla ja sen lisäksi tiesin, että muuta alkoa siellä ei tarjoilla ennen kuin mahdollisesti jatkoilla, jonne minulla ei ollut tarkoitustakaan jäädä. Laitoin siis itseni pahan paikan eteen, otin kuohuviinin ja päätin kokeilla, miten sen kanssa selviän.
Selvisin hyvin. Mutta olisi ehkä ollut ihan hyvä olla ilmankin. Miksi se lasillinen piti ottaa, kun ei olisi ollut pakko? Ei se nyt niin hyvääkään ole.
No, tuli otettua, mutta se siitä. Seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa voisin kokeilla olla ilman. Eipähän tarvitse sitten ongelmoida jälkeenpäin, oliko viisasta ottaa vai ei.
Kiirettä vaan meinaa pukata. Onneksi. On hyvä, kun on tekemistä ja menemistä, niin ei tarvitse koko ajan muistella, miltä se viini maistuu.
Tsemppiä kaikille taistelijoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154