Malesian kiertomatka

kannattaako

Onko kukaan ollut Lomamatkojen,Malésian kiertomatkalla :
- Penang 2 yötä – Cameron Highlands 2 yötä – Kuala Lumpur 4 yötä – Melaka 2 yötä – Penang 4 yötä.

Oliko mielenkiintoinen ja sujuiko kaikki muuten hyvin,kannattaako maksaa paritonnia hengeltä ?

5

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkasta

kun saat lennot helsinki - frankfurt (tai muu iso kaupunki) - kuala lumpur n. 600€. Hyvät hotellit maksavat n. 30€ / yö (2 henkeä). Air Asia lentää Malesian eri kohteisiin halvalla (kts. airasia.com).
      Toki valmis retki on helppo hoitaa mutta jos on aikaa niin itse suunnittelisin matkan ja nauttisin vapaudesta ilman että opas hoputtaa vieressä.

• lentää noin halvalla?

Jaa toki tietosi, minkä lentoyhtiön tarjouksia pitää ryhtyä bongaamaan jotta lennot irtoavat noin edukkaasti? Ryanilla Frankfurttiin? Millä jatkolento?

• ja sieltä lentoliput
        lentää noin halvalla? kirjoitti:

Jaa toki tietosi, minkä lentoyhtiön tarjouksia pitää ryhtyä bongaamaan jotta lennot irtoavat noin edukkaasti? Ryanilla Frankfurttiin? Millä jatkolento?

niin johan löytyy. Toki hinnat ovat nousseet lentoyhtiöillä mutta edullisesti vielä pääsee!

• omatoimisesti

Olen käynyt noissa paikoissa ja Malesiasta pidän tosi paljon. Monikansallinen maa jossa kaikki sujuu hyvin. CH on vuorilla. Miellyttävän viileää. Voi patikoida mutta vain aamupäivällä. Illalla sataa joka päivä. Itse menisin omatoimisesti. Bussimatka 5h/matka jokainen väli noista paitsi Malakaan on lyhempi. Bussit nopeita, tasokkaita, luotettavia, halpoja.

• miettivät

Mietimme myös tuota Lomamatkojen reissua.
      Kielitaito ja uskallus ei riitä ominpäin matkustamiseen. Onko matka kovinkin rankka?
      Terveitä kyllä olemme, mutta ei loma saa olla liian uuvuttava. Olisi avartavaa nähdä monta paikkaa samalla reissulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe