Matchistä vielä....

Joo tästä kyseisestä sivusta on ennenkin kysytty mutta ajattelin nyt tässä ottaa taas esille tän ja kommentoida vähän tätä kyseistä palvelua, siis kyseessähän on maksullinen palvelu, puoli vuotta 79,95eur. ja se mahdollistaa yhteydenpidon haluamaasi mielenkiintoiseen henkilöön. Hyvin mainostettu eikö, mutta miten on sitten todellinen laita? No naisia on kyllä pilvin pimein mutta se että löytyykö sitä sopivaa niin se on kyllä kiven takana ja lujasti. Todella mahdotonta löytää sieltä jotain tavisnaista kun kaikki siellä ovat jotain akateemisesti koulutettuja uranaisia joille ei edes kannata lähettää tällainen tavis perusduunari mitään viestiä. Naisten taso on siellä tosi korkealla ja tasokasta, olen yrittänyt etsiä haulla koko suomesta sellaista maanläheistä tavisnaista mutta turhaan, kaikki ovat niin tasokkaita ja viimeisen päälle laitettuja että tavista oikeen hirvittää. Välillä luulen että olen tullut jollekkin mannekiinisivustolle mut se onkin joku deittisivusto. Vaatimustasotkin ovat lähes kaikilla aivan mahdottomia ja minkäänlaisia vastauksia on turha odottaakkaan keltään. Typerintä palvelussa on se että haku etsii automaattisesti jäsenelle sopivia kumppaneita sähköpostiin, mutta oikeasti kaikki sopivat kumppaniehdokkaat joita on lähetetty niin kaikki ovat niin eri maailmasta ja eri intressit mielessä että ei mitään tolkkua tuossa palvelussa, lopetan kyllä tuon palvelun näin vuoden kitkuttamisen jälkeen. Kyllä nyt alan jo itsekkin uskoa siihen mitä moni on sanonut että täältä suomesta on aivan mahdotonta löytää naista. Virossa ja venäjällä kuulemma naisille kelpaa ihan tavisäijäkin, en tiedä sitten.

5

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Kaiken kokeneena, nettipalveluista (deiteistä) EI KANNATA maksaa, saman saa ilmaisistakin palveluista!

• venäjä vuan

Jep aikoinaan itsekkin meinasin maksaa tonne,mutta kokeiltuani useita muita paikkoja tulin siihen tulokseen että meikäläinen perus duunari/ukko ei suomesta naista saa.Joten nykyisin on venäläinen nainen ja on hyvä nainen,ei välitä oletko sinä rikas vai komea,hänelle on pääasia että sinä olet mukava ja kiltti ja sinulla on ns,hyvä sielu.Oltu yhdessä jo kauan,ja rakkautta riittää edelleenkin.Kannattaa katsella ulkomaalaista naista jos siltä tuntuu yhtään,mutta samaan sanon että ns,venäjälläkin on naisissa ns,huijareita että kannattaa olla varuillaan.sama se on suomessakin että raha kelpaa muuten ei :)...Mutta kun löytää sen oikean niin kyllä tässä miehen kelpaa olla nyt :)

• 10p

Minulla, tavisnaisella, on kuvaton ilmoitus tuolla. Montaa vastausta en ole saanut ja muutamaan olen itse vastannut. Kumpienkaan kanssa ei olla päästy paria viestiä pidemmälle.

Mitähän miehet oikein etsii? Löytyyköhän se Venäjältä, Virosta tai muista huonomman elintason maista?

• eräs kuvaton myös

Mulla myös kuvaton ilmoitus, ja useita vastauksia on tullut. Täysin potentiaaleja miehiä, joita olen tässä tapaillut, toki sitä oikeaa edelleen etsin. Yhdessä on sovittu jatketaanko vai ei. Olen erittäin tyytyväinen ko palveluun.Uskon vakaasti löytäväni oman rakkaani näistä matchin miehistä tai sitten olen poikkeuksellisen optimistinen.

• Matchissa kuvalla, 24:ssä k...
        eräs kuvaton myös kirjoitti:

Mulla myös kuvaton ilmoitus, ja useita vastauksia on tullut. Täysin potentiaaleja miehiä, joita olen tässä tapaillut, toki sitä oikeaa edelleen etsin. Yhdessä on sovittu jatketaanko vai ei. Olen erittäin tyytyväinen ko palveluun.Uskon vakaasti löytäväni oman rakkaani näistä matchin miehistä tai sitten olen poikkeuksellisen optimistinen.

Olen kokeillut Matchcomia, Cityn deittinettiä ja nyt tätä 24:ää, ja tähän mennessä kokemukset ovat positiivisimmat Matchista. Kuvittelsin, että maksullisuus on omiaan karsimaan sivustosta huvin vuoksi kokeilijoita ja pelkän seksiseuran etsijöitä. Palvelun tutomaattisesti lähettämiin ehdotuksiin tuskin kannattaa tuhlata paljon huomiota; oma aktiivisuus kiinnostavien profiilien selaamisessa kannattaa.

Myös kuvan liittäminen profiiliin tuntuu maksullisella sivustolla vähemmän arveluttavalta kuin maksuttomalla. Tosin profiilin kuvallisuudella ei mielestäni ole juurikaan merkitystä: kuviahan on helppo vaihtaa yksityisesti, kun kiinnostava kirjeenvaihto on virinnyt.

Ehkäpä itsensä "tavikseksi" tai "duunariksi" määrittelevät ovat keskimääräistä vähemmän taipuvaisisia ilmaisemaan itseään kirjoittamalla, joten voi olla, että heitä kannattaisikin mieluummin etsiä muuta kanavaa käyttäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94