Suurin Maagi?

Hexex

Luin juuri pienen kirjasen joka kertoi kuuluisasta maagikosta ja alkemistista Saint Germainista. Olin tähän asti luullut, ettei St.Germainin oikeaa henkilöllisyyttä ole selvitetty, mutta kyllähän se tiedossa on. Jotkut tiesivät sen jo maagin eläessä ja vaikuttaessa 1700-luvulla. Germain ei tosin taida olla kaikkein merkittävimpiä maagikoita historiassa.

Kuka maagikko on suurin ja merkittävin palstalaisten mielestä? Onko idoleita?

(Merliniä ei kelpuuteta koska saattaa olla fiktiivinen hahmo)

16

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C@ster

Melchior, Kaspar, Balthasar.

Riippuen tosin tarkoitatko velhoa, taikuria, šamaania, tietäjää, noitaa, näkijää vai maagia.

• Hexex

..nuo kaikki tarkoittaa suurinpiirtein samaa -paitsi taikuri.

• DarkNinjaHiiri

Aleister Crowley.

• öeth

hihihihhihihihihihihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihih

?

pimeää läpp'ää pimeiltä jyrsiöiltä..

Ota jooko vähän selvää siitä että mikä ja kuka Alister oikein oikeasti oli..

• TrueSilenius

ei vaan sattunu A.Crowley elämään 1700-luvulla...

• Filia Ferus

halua koskaan asettaa ketään paremmuusjärjestykseen, varsinkaan tuntematta kyseisiä velhoja ym. henkilökohtaisesti. Kaikki on suhteellista.

Eli; ketään idolia ei ole. En ole palvovaa tyyppiä. :)

http://www.youtube.com/watch?v=kSOE1kQ6FLU

• Filia Ferus

Huomasitkos, että kun me rauhotuttiin ja ei olla nyt niin villillä tuulella, palsta hiljeni heti. Tietysti olen voinut jonkun säikyttää poiskin. Nyt olen paremmalla tuulella, kun pitkään jatkunut (monta päivää) rankkasade hellitti ja lämpötila kohosi. Oli jo kylmät yöt välillä.

Kuuntelen tätä nyt;
      http://www.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGE&NR=1
      (oi mikä namu mies tolla videolla)

• Hexex

Huomasinhan minä, että hiljaista on ollut! Mitähän ne mahtaa miettiä siellä?

• Filia Ferus
        Hexex kirjoitti:

Huomasinhan minä, että hiljaista on ollut! Mitähän ne mahtaa miettiä siellä?

kun tuolla alempana oli hierarkia liian syvä taasen. Katkaravuista... kenelle niitä meinaat ostella? Itsellesikö? En tiedä tehoaako kaikkiin naisiin, mutta minuun ne tehoavat! Koko päivän se on ollut "jotain" vailla. Aamuvarhaisesta asti, kun heräsin siihen puutokseen. Pitikin ostaa niitä, mutta ne ovat hyviä ja terveellistä ravintoa.

http://www.youtube.com/watch?v=fZHZPbRCikg

• kirjis

Kirjokansi pistää pennosensa likoon Antero Vipusen puolesta.

• Jaair

Esti minua juuri kirjoittamasta kuka on Suurin maagi.

• Pienin Maagi

Laita sitten tieto toiseksi suurimmasta maagista?

• DarkNH

• Sir Pentine

Louisianan Vodou Kuningatar Marie Laveu

• maagikko

Jeesus Mooses ja kaikki ne jotka ovat käyneet egyptin tai idän temppelikoulujen vihkimyksen.
        Muuten etsikää Joan Grantin kirjoista joita on suomeksikin. Kulkee nimityksellä - historialliset romaanit. Niistä löytyy myös magiaa.
        Kyllä maagikko myös on taikuri.
        Nimimerkkini johtuu siitä kun olen ollut 3000v sitten Persiassa Magikko, käytin kykyjäni omaksi hyödyksi hyihyihyi minua silloin.

• Nefilim

Suurin historian tuntema maagi on sellainen, joka tuntee itsensä. Taikuuden salaisuudet kumpuavat omasta itsestä. Ihminen voi olla maagi vasta kun hän tuntee magian, joka kumpuaa ikuisesta todellisuudesta, itsestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe