Perhon heitto

törppö asiassa

hei kaikki! olen yrittämässäaloittaa perhokalastusta isän vanhoilla vehkeillä (vavasta katkennut palanen toiseen silmukkaan asti olen jo ostamassa uutta) mutta en käsitä siitä pätkääkään. voisiko joku neuvoa että kuinka paljon siimaa otetaan käteen ja otetaanko sitä yksi iso lenkki vai monta pienempää (olen testännut monellä pienemmällä lenkillä mutta siitä tulee aina harakan pesää ja sitten kun testaa isolla lenkillä siima oikonee hyvin mutta siimaa ei ole kuin pari metriä ja ei mene pitkälle). Kiitos vastanneille!!!

2

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohda heittäminen

katkenneella vavalla, alota harjottelu vasta kun sinulla on ehjä vapa. Katkenneella pilaat ehkä vain heittosiimasi, eikä sillä saa piiskaefektiä aikaan. Katsos se on se vapa joka siiman linkoaa, ei niinkään käden voima. Oletan että olet ainakin lukenut heittämisen alkeet jostain?
      Ilman niitä tai asian osaavaa opettajaa ei harjoittelusta ole kuin haittaa, jää vain virheitä tekniikkaan.

• AFTM#4

isäsi on ilmeisemmin joskus heittänyt perhoa, joten rohkene kysymään vaan , niinkuin lapset uskaltavat kysyä isältä opastusta.....
      Jos itse katkaisit vavan kärjen niin suosittelen hakemaan töitä jotta voit ostaa uuden vavan ja kysellä myöhemmin opastusta rohkeasti...

Yksi hyvä on myös se, että lopetat valehtelun heti ulkopuolisille saati itsellesi.
      Noin tyhmää ei olekkaan että katkenneella yrittäis heitellä ja tiedä edes millä luokan perholla/siimalla ja missä joella, mutta siimaojen sekamelskan tietävinään?
      Hakeudu jonnekkin.....päätä itse minne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40