Hakkerit, nerot, varkaat... kaikki, joista tuntuu, että elämästä puuttuu suunta. kertokaa miksi kys suunta puuttuu ja laittakaa tieto os... asha.85@hotmail.com
Elämään kyllästynyt?
6
3108
Vastaukset
- Nettlos
katso tämä video niin et ole enää elämään kyllästynyt http://www.vimeo.com/906329
- sinäkö siellä
Poliisin kutsun perääsi, kriminaali.
Avioseksinsä on oma asiansa.
Hei hei. - o`le
Johan on paatosta ja vielä on pokkaa totisella naamalla tehdä itsestään naurettavan. Puhutaan asioista jotka ovat satuja ja aikuiset kertovat niistä kuin ne olisivat todellisia. Aivan kuin pikku lapsena itse kerroin kavereilleni nähneeni vaatekaapissa valkoisen hiiren jolla oli punaiset silmät. Kavereita pelotti kovasti kun puhuin siitä kuin se olisi totta. Uskonnot ovat itse helvetistä ja parhaimmat ovat kuin helvetti itse. Niistä ei meinaa päästä pois vaikka tahtoisikin.
Elämä itse ei ole helvetistä koska senhän voi jokainen päättää milloin tahtoo. Eli täältä pääsee pois. Kukaan ei sano minne sen jälkeen mennään. Sitähän kukaan ei tiedä oikeasti. Perhe elämä voi olla synyisin itse helvetistä......=) - Damaskox
Vai että 60 minuutin video! Huh huh =O
Katoin ehk 3 ekaa minuuttia, en jaksanu kuunnella "Jumalan Rakkaudesta" enempää, ateisti kun olen.
Uskon et Helvetti on helvetinmoinen paikka uskovaisille. Sitä ei voi paremmin kuvata =D
Kurjuus kumminin, jotka joutuvat kokemaan näkyjä (oli paskanjauhantaa tai ei)
- StippaS
Suunta ei puutu vaan noin muuten tuntuu joku laittavan jostain kumman syystä sellaisia kapuloita rattaisiin mitkä kuullostavat lähinnä hyttysen ininältä korvan juuressa. Ja se muuten alkaa pikkuhiljaa tosissaan rassata moinen mussutus ja vielä kun kehdataan päälle ihmetellä miten se nyt tämä ei tahdo tuntua kodilta!?
NO MIKSIKÖHÄN!?! - <<<<
OLISI AINAKIN UPEAA NOUSTA HUIPULLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585